Valentijnsverrassing verbeteren, tips?

Hoi hoi!

Ik ga met Valentijnsdag mijn vriend verrassen. Hij studeert aan de andere kant van Nederland en zit daar op kamers, en in eerste instantie konden wij dus ook niet samen zijn op onze eerste Valentijnsdag. Nu is mijn rooster veranderd en is het dus mogelijk dat ik op die dag naar hem toe kom, maar als verrassing vertel ik hem dat expres niet. Ik heb met zijn huisgenoot geregeld dat hij me binnenlaat in het gebouw en me er zo omheen loodst dat mijn vriend niks kan zien of merken. Nu wil ik heel graag de verrassing nog groter maken door dingen mee te nemen of iets dergelijks. In ieder geval dat de verrassing nog niet voorbij is tegen de tijd dat ik op zijn deur heb geklopt. Het is lastig, want ik ga direct uit school daarheen. Mijn school ligt op de route zegmaar. Eten of iets dergelijks is dus lastig. Ik kom wel langs station Utrecht, dus daar zou ik eventueel iets kunnen halen. Ik weet alleen niet zo goed wat! Tips?

Rozenblaadjes er daar staan in lingerie is het eerste wat in mij opkomt haha. Daarnaast kaarsjes en een leuk cadeautje.

Is inderdaad superleuk, maar dr is een 99% kans ongeveer dat hij al op zijn kamer zit als ik daar aankom, en zijn kamer is zo klein dat ik ook niet ergens kan voorbereiden ofzo. De badkamer e.d. is gezamenlijk daar. :cold_sweat:

kan zijn huisgenoot hem niet even meenemen om boodschappen te doen of iets dergelijks?

Dit is inderdaad ook het eerste waar ik aan dacht. Zoals hierboven al word gezegd: laat een huisgenoot of een vriend van hem hem een tijdje weglokken van z’n kamer, zodat jij je voor kunt bereiden!

Schrijf een brief en laat die achter wanneer je weggaat, zo rek je je verassing.