valentijnssuprisee.

Wat heb jij van je valentijn en/of vriendje gekregen?
:slightly_smiling_face:

2 rozen en 3 appels in de vorm van een hartje :grinning:

oh en die 2 rozen omdat hij niet kon kiezen welke mooier was <3

ahhh wat lief :angel: :angel: …

ik weet het nog niet, hij komt vanavond pas
wacht in volle spanning!

2 rozen
en het hart van een jonge.

niks:O

Niks, doen wij niet aan

een hart-lolly met een knuffeltje van m’n beste vriendin
en een roos en chocolaatjes van mn crush :slightly_smiling_face:!

badjas voor mij voor hem onderbroeken en liefde is mok

niets gelukkig, commercieel gebeuren

Niks, ik zie hem vandaag toch niet en hij heeft geen geld. Ik maak een hartjescake voor hem :slightly_smiling_face:

Hij heeft het na 7 maanden uitgemaakt vandaag :frowning_face:

Sterkte! ):

wat lullig om dat precies vandaag te doen!
maar sterkte! (ll)

vorige week onverwachts midweekje centerparcs(L)
en ik heb hem vannacht om 00.00 een megamegakaart gegeven<3

dankjulliewel <3

mijn liefje komt langs, en normaal zie ik hem niet door de week :'3

Ik kreeg een email van mn vriendje met instructies om iets te downloaden wat hij zelf had gemaakt. Had ik gedaan, staat er ineens op mn bureaublad een hartjesicoontje met ‘*mijnnaam*, i love you because…’. Steeds als ik het open krijg ik een zinnetje over waarom hij mij zo leuk vindt, het zijn er 250! <3

Verder had hij me een hele lieve kaart gestuurd met chocoladeroosjes erbij. :slightly_smiling_face:

Ik heb net een bos met 12 rode rozen gehad van m’n ex waar ik 3 maandjes iets mee heb gehad en nu 2 weken uit is, die heeft hij laten bezorgen terwijl hij op vakantie is in frankrijk, met een brief erbij…
En daarin legt hij uit dat hij me mist en dat hij spijt heeft van zijn beslissing en dat hij als hij terug wilt met me uit eten wilt, maar dat wil ik helemaal niet…
Ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee en heb toevallig afgelopen week een super leuke klik gekregen met een jongen die veeeel beter bij me past…

zucht, wat een kutsituatie…