Valentijnsrozen voor lieve Girlsceners!

Hello darlings!
Aangezien ik Cupido ben, ben ik van plan rozen ‘uit te delen’ aan Girlsceners hier. Dus wil jij een lieve vriendin van Girlscene laten blijken hoe geweldig je haar vindt of hoe blij je met haar bent?
Dat kan!
Je kan mij dan noten met de (girlscene) naam/namen van diegene(n) die jij dit gunt, met eventueel een lief berichtje er bij, en dit plaats ik dan in dit topic. Ook anoniem!
Alle berichtjes komen hier te staan, tenzij je het te persoonlijk vind natuurlijk, dan zet ik de roos hier neer en note ik het berichtje. Ik post ze hier op 14 Februari, tenzij je mij een andere datum doorgeeft.
Alle girlsceners die een roos ontvangen stuur ik een note!
Het is uiteraard helemaal gratis.

http://1.bp.blogspot.com/-JWARYpy2m7s/UPFLg4O9cvI/AAAAAAAACZs/70dDSBa4QrM/s1600/valentines-day-gifts-him.jpg

Update!
Hatseflats! helpt mij nu met het versturen van de rozen, zij zal de rozen in de topics gaan posten onder een ander account dat Cupido heet. Jullie mogen desondanks nog steeds alles naar mij sturen, dan stuur ik het door naar haar toe! Als je Hatseflats liever note, mag dat natuurlijk ook!

Doe je ook aan groeps rozen? Voor mensen uit 1 topic een boeket ofzo?

Ja, dat wordt alleen wel lastig met noten dan. Ik kan het ook in dat topic zetten.

Leuk idee. Ik ken hier niemand goed genoeg om een roos aan te sturen, maar toch, goed idee. :’)

Dankjewel!

Haha lieve Cupido!

GEWELDIG DIT!! :grinning:

aah, wat een leuk idee!

Wat een SUPER initiatief, echt heeeel leuk! :grinning:

Thanks ladies :flushed: :slightly_smiling_face:

Ahh wat een leuk idee! :grinning:

Haha leuk ideetje!
Helaas heb ik niet echt een goeie relatie met één persoon op girlscene… :flushed:

dit vind ik nou echt een heel leuk idee!
helaas ken ik niemand op girlscene echt en stuur ik dus ook niemand een roos, haha.

Ik vind dit echt een leuke topic! Leuk iniatief! Ik heb al een lijstje, ga je noten! :slightly_smiling_face:

Up! :slightly_smiling_face:

Wat een geweldig idee!

oh nomnomnomnomnom
ik heb zin om een roosje te sturen

mensen bereid je maar voor :flushed:

geweldig!

Super lieeeeeeeeefff

Ik ga het hier volgens mij echt druk mee krijgen haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb ik mooi wat te doen :’)