valentijnsfeest.

hee,

ik moet met nog 2 meiden een valentijnsparty organiseren voor onze maatschappelijke stage. (voor 2e & 3e klas).
de school sponsort en we zijn al beetje begonnen met voorbereiden…

ik heb nog een paar ideeën nodig voor op het feest kwa musiek, (dj), versiering, etc…

iemand leuke ideeën…

ojaa het wordt in de discotheek gehouden…!!

xx,meliss

hartjesballonnen? die zijn altijd leuk en geven een gezellige sfeer

Er zijn iig genoeg popliedjes die over liefde gaan -bijna allemaal eigenlijk :stuck_out_tongue:-
Dus qua muziek heb je genoeg keuze lijkt me ;p

ik zou niet alleen maar liedjes over liefde doen
gewoon top 40
maar wel af en toe een rustig liedje tussendoor ^^

En die hadden ze altijd bij de hema!

er zijn toch van die hartjeslampjes slingers dingen? die!

Wij hadden een keer een valentijnsfeest op de basisschool.
Er waren van die hartjesballonnen, van die hartjessnoepjes met zo’n tekstje erop (kleine en grote) en er lagen rode kussens in de hoeken.

qua versiering; hup naar de action enzo, is genoeg valentijnstroep te vinden :slightly_smiling_face:
wat wij hadden op ons valentijnsfeest; snoepkussen. dan ging een stelletje, of stelletje to be, op het podium staan en gingen ze zo a la lady en de vagebond een sliert rode drop opeten en elkaar een kusje geven. cute!

en prijs voor leukste stelletje, die het er het leukste uitzien samen dus.

ooh dat is super leuk! :slightly_smiling_face:

Miss een dresscode? Iig een item dat rood is oid?

Ik moet ook een valentijnsfeest organiseren, voor de bruggers :stuck_out_tongue:
Wij zaten aan een dresscode te denken, van jongens in wit meisjes in rood ofzo… Of een soort valentijnsgala…

Soort gala…
met inderdaad iets van een dresscode.

maar niet te moeilijk dat iedereen speciaal nog iets meot gaan kopen ofzo.
versiering action, das al gezegd - heb je inderdaad heeel veel…
snoepjeshartjes…

goh ben zelf ook inspiratie loos zeg.

E

sowieso een valentijnsbank of hoekje ofso whahah altijd wel leuk :stuck_out_tongue_winking_eye: