Valentijnsfeest - activiteiten voor zowel jongens als meisjes

Hi!

Ik ben met een paar klasgenoten een Valentijnsfeest aan het organiseren voor heel VWO 4.
Gewoon voor de leuk. :slightly_smiling_face:

Nu heb ik de opdracht gekregen om activiteiten te regelen. Het is niet zo dat we ons helemaal aan een programma houden. Vanaf een bepaalde tijd komen de mensen binnenstromen en dan gaan ze de zaal in en daar zijn wat dingetjes waarmee ze zich kunnen vermaken.
Er staat een achtergrondmuziekje op, er is een kissing booth, een photo booth, tafels met snacks enzo en je kan speeddaten. Als je binnenkomt zie je dus gewoon een paar leuke hoekjes waar je even lol mee kan hebben en daarna (als iedereen er is) gaan we gewoon los. Dansen. Feesten. Er treedt een bandje op en verder is er gewoon een playlist met wat muziek.

De mensen waarmee ik het organiseer vinden de activiteiten nogal feminien. Een beetje, vrouwelijk dus. Dat speeddaten, het fotohoekje en the kissing booth.
Dus vroeg ik me af of er hier misschien wat creatievelingen zijn die iets kunnen verzinnen waar jongens zich ook mee kunnen vermaken. Of vind je de activiteiten tot nu toe wel best zo?

Liefs! :slightly_smiling_face: