Valentijnsdag

Hebben jullie mischien leuk idee voor een verassing voor valentijnsdag?
Hiermee bedoel ik niet negatieve reactie dat je niets gaat doen…
x x

nu al een topic over valentijnsdag?

Heb je de zoekfunctie wel gebruikt?

Lees hierboven… geen negatieve reacties.

een vriendin is jarig op valentijnsdag :grinning:

oh haha ook leuk!

Ik zie niks negatiefs in mijn reactie ? :slightly_smiling_face:

Ik ga met me vriendin uit, waar ik al een jaar dan mee heb :grinning: !
Haha nee geen lesbo’s! Gewoon goede vriendinnen & we hadden gewoon een datum, haha. Dus niet denken! Haha maar wij gaan dus gezellig uit, op jongens- jacht!

@ Nicc_AFCA

Oh al was het wel zo maakt toch niet uit!

Ja is wel leuk idee als je geen vriend heb,maar ik wil mijn vriend verassen!

Zeg dat jij naar 'm toe komt. Kom vervolgens niet. Om 6 uur kom je met een zelfgemaakte maaltijd aan en een heel gebeuren. Wedden dat ie verrast is? En ook wat chagrijnig.

Stiekem hoop ik (net zoals 20.000 miljoen andere meisjes) dat er een leuke jongen is die mij leuk vind en mij dat laat weten. :slightly_smiling_face:

@ Sleipnir

wel leuk idee haha! alleen ik maak mijn vriend liever niet chagrijnig haha:P dat is slecht idee!

@ Electrocutee

Ik hoop voor je dat die jongen komt!

Als ie tegen dat soort grapjes kan dan is ie ‘t niet. :’)
Of kom een dag te vroeg!

Ja een dag te vroeg is ook leuk ja! Mischien doe ik dat wel !

ik heb met valentijnsdag bijna 2 maanden,
maar ik heb geen idee wat ik ga doen dan ;p

Mijn vriendje woont in Canada.
we gaan allebei wat naar elkaar toe sturen & dan voor de webcam openmaken :grinning:

Ik vind het jammer dat Valentijnsdag op een Maandag valt, aangezien ik en mijn crush op Maandag/Dinsdag/Woensdag stage hebben. Misschien hebben we wat tegen die tijd. Zoniet, en we mogen die vrijdag ervoor een roos sturen dan doe ik het gewoon, dan krijgt hij hem de donderdag na Valentijnsdag wel. Maar ik denk niet dat onze school er wat aan doet. (’:

Mijn vriend wilt niets, maar dan ook niets, doen met Valentijnsdag omdat hij het een commerciële en neppe boel vindt. “Waarom moet je opeens vet lief doen op een of andere speciale dag? Je hoort altijd goed te zijn voor elkaar!”.

Hij heeft gelijk maar hij is mijn eerste vriend (ik ben 19) en dit zou de eerste keer zijn voor mij dat ik Valentijnsdag kan vieren met mijn geliefde. En het gaat weer niet door :frowning_face:. Zucht.

Een verassingsdiner?

Een verassingsdiner?

ahh wat lieff!