Valentijnsdag...

Heihei!!!

Ik weet dat er hier al een aantal topics over zijn maar ik kon niet echt iets goeds ertussen vinden!! :flushed:

Ik heb bijna een jaar met mijn vriend! Toen we een half jaar hadden heeft hij me een ketting gegeven waar ik echt super blij mee was! Ik vond het wel een beetje lullig dat ik niets voor hem had :cold_sweat: Maar nu wil ik dus wat leuks voor hem kopen voor valentijnsdag maar ik weet echt helemaal niets!!! We zijn nog maar 14 dus om op vakantie of een weekend weg te gaan is een beetje lastig!

Verder:

• draagt hij nooit sieraden en is hij daar ook totaal geen type voor
  • slikt hij medicijnen waardoor hij weinig eetlust heeft, dus iets van chocola of snoepjes valt ook af
  • heb ik hem mee uiteten genomen toen hij jarig was duss om dat nog een keer te doen is een beetje overbodig (het is wel de beste optie)
  • hij heeft voor kerst al heeel erg veel luchtjes gekregen van zijn familie, hij komt nu dus echt om in de luchtjes.
  • heeft hij geen favo taart of gerecht dus kan ik niets voor hem bakken/koken

Ik ben nu dus echt heel erg inspiratieloos… Ik heb hier en daar al wat rond gekeken maar kan echt niets vinden. BTW: ik heb niet zo heel veel geld te besteden maar rond de 40 euro wil ik er wel voor uitgeven!! Minder mag natuurlijk altijd :flushed:

Ik hoop echt dat jullie een paar leuke ideeën hebben!! Ik ben echt ten einde raad :flushed:

2 kaartjes voor de bioscoop? Of een ander dagje weg? Kijk anders eens op socialdeal of groupon, daar hebben ze meestal hele leuke dagjes weg, of een lekkere lunch/diners voor weinig geld. :slightly_smiling_face: Spoordeelwinkel zou je ook kunnen kijken, maar weet niet of je daar voor 40 euro slaagt. Hopelijk vind je iets leuks!

Samen schaatsen of zwemmen?

Mag hier wel in: Algemeen topic http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/valentijnsdag-2015-317276.0.html