Valentijnsdag!

Lieve mensen c:

Ik heb een beetje kort het forum doorgespurt en er is gewoon geen leuk topic voor mensen die wél een vriend/vriendin hebben en die het wél vieren. Overal comments met “ik ben dan lonely” of “nee veel te commercieel”. Maar eigenlijk geen voor juist verliefde stelletjes die wel wat gaan doen! Dus bij deze :grinning:

Ik weet eerlijk gezegd nog niet precies wat ik ga doen met mijn vriend dus vandaar haha :")
Maar ik ben eigenlijk ook benieuwd wat jullie allemaal in petto hebben, dus asjeblieft, brand los! (:
Ga je ergens heen? Klein cadeautje? Of gewoon romantisch avondje? Wat gaan jullie doen? (:

Xxxxxx.

We gaan eerst samen picknicken in een park in de buurt, dan gaan we eventjes zwemmen, dan gaan we uit eten en dan naar de film :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb na 3 jaar opeens geen date meer met Valentijnsdag, haha, maar ik probeerde er altijd wel iets speciaals van te maken met mijn ex. Zo hebben we een keertje samen heeul lekker gekookt, een mooie film gekeken samen, cadeautjes gegeven en samen een speciaal valentijnsspelletje gedaan, haha :slightly_smiling_face:

Ga iig iets doen wat jullie allebei leuk vinden, maar geef er deze keer een overdreven romantische twist aan. Het is gewoon leuk om die dag over-the-top te maken <3

Wij gaan uit eten en doen kleine cadeautjes, maar ik heb dus echt geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen :’) Vind het altijd zo lastig. Iemand ideeen? We zijn bijna 2 jaar bij elkaar.

Een vriend van ons treed op… dat is zo ongeveer onze valentijnsdag.
We vinden het een beetje een onzinsdagje… maar ergens in me zou ik het niet erg vinden als hij iets speciaals voor me zou doen.

Leuk dat hier ook een topic voor is!
Ik was van plan om met mijn vriend te gaan picknicken (hopen maar dat er geen sneeuw ligt dan), hem een origineel cadeau te geven, samen met hem te koken en daarna nog om een romantische film te kijken. :heart:
Hoewel ik Valentijnsdag ook best commercieel vind, zie ik het daarnaast ook als dé gelegenheid om duidelijk te maken dat je van elkaar houdt. :slightly_smiling_face:

Ik weet nog niet precies wat ik ga doen, of of we er überhaupt aan doen want we zijn nog niet zo lang samen. Maar als we er iets aan doen wil ik handschoenen voor hem maken, we hebben altijd koude handen en houden elkaars handen dan warm, zoiets:

En dan met aan de ene kant naast het hartje een koala en aan de andere kant een panda. Een grapje tussen ons, hij noemt mij altijd koala en ik hem panda haha.

Of ik bak een chocoladetaart met rode hartjes er in, weh ik kan niet kiezen haha.

Mijn vriend heeft een verassing!
Ook omdat het net weer aan is… maar wat weet ik nog (ofc.) niet
Oja en ik kom s’avonds aan :cold_sweat:

ik ga brownie in de vorm van een hartje voor hem bakken (:
en ik heb 50 redenen bedacht waarom ik van hem hou <3

Ik heb geregeld dat we 17 februari samen naar Hoek van Holland gaan, en dan in een strandtent gezellig high-tea’en, met onbeperkt thee en voor andere drankjes moet je bij betalen. Hij weet dat er iets die dag is, maar ik wil het een verrassing houden tot het laatste moment! Laatst kwam alleen wel toevallig ter sprake dat hij geen thee lust… maar dan betaal ik wel wat extra haha :slightly_smiling_face:

We hebben nu onze 4e valentijn alweer samen, ik ben zo gek op hem! :flushed: We gaan op valentijn eerst gezellig uiteten, en daarna gaan we naar de film. Ik heb als verassing allemaal kleine cadeautjes voor hem gehaald. Ik heb er super veel zin in! :grinning:

Vorig jaar vierden we het niet zo, maar nu had ik zin om iets zoetsappigs te doen, en we hadden ook nog niet gevierd dat we een jaar hadden dus: wij doen wel wat :wink:

Ik neem hem mee op date, we gaan eendjes voeren, pizza maken en daarna films kijken en champagne drinken in een fort dat ik morgenochtend ga maken van dekens haha. Jeej!

hoi, ik heb een vraag aan jullie ik heb sinds kort een vriendje en we willen met valentijnsdag iets leuks gaan doe met zn tweeen, we zaten te denken om naar de film te gaan maar welke film dan? ideeen?
xxjes

beautiful creatures ! draait vanaf donderdag ! :grin:

skypen heujjj … hij zit in het buitenland :stuck_out_tongue: fml

Ik wil ook iets leuks doen met me vriend maar ik ben echt arm op dit moment. :stuck_out_tongue:
Vandaag zijn we 1,5 jaar samen en had ik hem alvast het cadeautje gegeven wat ik eigenlijk met valentijn wou geven. Iemand nog ideeën? Ik dacht dat het misschien wel leuk is om samen cupcakes te bakken aangezien hij niet zo van avondeten houdt vind die koken vast niet leuk :stuck_out_tongue:

Ik ga met hem naar de bios en ik ga voor het eerst zijn ouders ontmoeten. en hij wil me verwennen dus ik ben benieuwd haha!

Ik heb een kaart. En ga ik chocolade cupcakes bakken, daar is ie dol op.
Verder heb ik geen inspiratie meer. Iemand nog een idee wat niet al te duur is?
Hij is niet iemand wat veel met zijn lichaam bezig is, hij heeft geen auto, is er wel gek op, hij is zo gek als een deur :’) En ik weet gewoon echt niets.

Mijn bijna vriend zit in Zuid-Afrika tot April. En ik ga a.s zaterdag naar China waardoor ik hem 6 maand niet meer zie. Ik wil hem op de één of andere manier verrassen, zodat hij weet dat ik hem erg mis. Hebben jullie misschien een idee? Het contact is lastig, spreek hem vaak alleen via Whatsapp en Skype

Donderdag moet hij werken (horeca :frowning_face: ), maar ik ben een valentijnskindje (jarig) dus we gaan woensdag wat leuks doen en zorgen dat we het om 00:00 gaan vieren. Hij hoeft gelukkig maar pas rond 4 uur te werken, dus als ik geen ontbijt op bed krijg zwaait er wat :hammer: Haha grapje, maar ik vier me verjaardag zaterdag en dan is hij gelukkig wel vrij :slightly_smiling_face:

Dit word wel onze eerste valentijn, dus denk dat ik de stad in ga en wat leuks ga verzinnen voor als hij thuis komt :slightly_smiling_face: