Valentijnsdag hekel.

Halloo!

Ik heb échtéchtécht gezocht of dit topic er niet al was, want ik heb vorig jaar zoiets al gezien, maar ik kon het niet vinden. Wel een algemeen valentijnsdag topic uit 2009… met 25 berichten.

Ik heb dus een hekel aan valentijnsdag. Al die kleffe stelletjes om jaloers op te worden (oké, ik wil nou niet echt afgelikt worden, maar ik bedoel lief klef. Niet aflebber klef). En dan ook nog die vreselijke rozenactie op school, heel leuk en aardig allemaal, maar elk jaar weet ik toch dat ik er geen krijg. Mijn hoop is er dit jaar dus ook gewoon niet. Om iedereen met die rozen zien lopen… arg, wat een haat krijg ik daarvan. En nu zit ik ook nog eens in een klas met heel veel knappe meiden (en ook jongens! Verrek!) die sowieso wel één of meerdere rozen krijgen. En dan blijf ik over, jeuj.

Dit gaat alweer het zoveelste jaar vreselijke valentijnsdag worden.

Heb ik meer lotgenoten…?

Het is gewoon stom commercieel gedoe.

Ik ben forever alone maar als ik een vriend zou hebben zou ik er nog niet aan doen. Ik hoe sowieso niet van die zoetsappige dingen. Doe gewoon elke dag lief tegen elkaar in plaats van 1 dag in het jaar ^^

YEAH precies. Zo zijn mijn gedachten ook :grinning:

En forever alone zal je heus niet zijn hoor :slightly_smiling_face:.

Waarom bestaat valentijnsdag eigenlijk? Die ene ‘‘speciale’’ dag om tegen iemand te zeggen “ikhouvanjou” Komop je hebt 364andere dagen om het net zo speciaal te maken. En sowieso mensen met een relatie zouden elke dag valentijnsdag moeten hebben en niet die ene dag om een cadeautje te kopen.
Dat is mijn mening [:
owja ik ben ook forever alone ;p

ik ben het helemaal met je eens!
als je een liefde hebt, moet je altijd lief voor elkaar zijn en niet alleen op valentine’s day!

Ik zou er ook niet aan meedoen als ik een vriend had, so I don’t really care.

YESYESYES, lotgenoten.

same day as others

haha yeah ik meld me, dit is niet voor mij weg gelegd zo’n dag, I’m sorry

Ik heb er ook een hekel aan. Zowel vanwege het hele commerciële gedoe als vanwege slechte herinneringen aan die dag xD Voor stelletjes zal het ongetwijfeld best leuk zijn, maar ik vind het veel te overdreven.

Ik vind dat echt bullshit. Ik vind het zo stom als je op een bepaalde dag extra lief en leuk tegen elkaar gaat doen, gewoon omdat ‘iedereen’ het doet. Dat slaat toch nergens op. En zeker, het is leuk als je in het zonnetje wordt gezet op valentijnsdag. Maar al die kleffe dingen tussen stelletjes, nee sorry, dat is niks voor mij.

En nog een probleem, ik ben snel jaloers. En dat moet je op die dag echt níet hebben!

vriendje of niet ik heb er een hekel aan xp ik weet eigenlijk niet waarom maar ik heb er nooit iets aan gevonden. Nu is er op school een rozenverkoop voor valentijn , hatelijk al dat gedoe

Ik haat het maar aan de andere kant vind ik het leuk.
Het is een dag die in teken staat van de liefde en daar kan je heerlijk van gebruik maken als je een vriendje hebt. Niet dat je normaal nooit lief kan doen, maar vandaag maak je het gewoon extra speciaal.

Aan de andere kant is het ook verschrikkkkelijk commercieel… maarja wat wil je in deze eeuw. Alles is commercieel tegenwoordig.

Inderdaad, commerciële onzin, je bent vast niet de enige hoor (;
Als je er moeite mee hebt dat ieder ander wel een roos krijgt, stuur je er toch eentje naar jezelf, zet je erg gewoon anoniem onder. Hoeft niemand te weten :stuck_out_tongue:
suc6! (remember: een jaar heeft 365 dagen, dit is er slechts een)

Ik word er al humeurig van als ik eraan denk. Nu vooral omdat ik zelf verliefd ben en geen enige hoop heb.
Laat ik me dus eens bij dit gezelschap voegen …

ik heb een vriend, maar vind het ook allemaal te veel commercieel gedoe. Dus wij doen er niet aan.

ALTIJD LIEF ZIJN VOOR ELKAAR :slightly_smiling_face:

maar ben ook iemand die niet van die zoetsappigen dingen houd. ik weet ook niet hoe ik moet reageren als ik bloemen krijg van mijn vriend op mijn verjaardag of een kaartje ofzo vind het gewoon zo gênant haha

IK HAAAAAT het als er van die meisjes/jongens zijn die zeggen; ah bah ik heb geen valentijn forever alone :frowning_face: this sucks im gonna be alone forever, TERWIJL HUN ECHT 398394 EXEN HEBBEN GEHAD of pas net relatie hebben gehad of weeet ik veeeeel, terwijl ik hier ernaar zit te luisteren en nog nooit iemand heb gehad die van mij houd GDSKHFDSKDFSH ik kan gewoon zo boos en verdrietig worden :frowning_face:
en ik ga gewoon janken en ijs eten op die satanistische dag.

ja dit ook nog. hoop staat op 0.0 want die crush van mij zie ik nooit meer want hij zit niet meer bij mij in de klas en hij denkt dat ik raar ben volgens mij.
:’(

ik hou ook niet van valentijns dag oh…
Puur voor de winkels om geld te verdienen.

heel stiekem kan ik het ook niet hebben dat iedereen een vriendje heeft, en ik niet :’) En als ik een vriendje had, zou ik niet alleen op valentijnsdag heel bijzonder lief zijn!