Valentijnsdag 2015

Ik ben zelf nog druk aan het brainstormen wat ik dit jaar met Valentijn wil gaan doen/kopen.

Wat zijn jullie plannen dit jaar?

een grote reep chocolade kopen en helemaal alleen opeten :grinning_face_with_smiling_eyes: maar ja nee niks speciaals.

mijn broertjes verjaardag vieren :sunglasses:

Niks denk ik. Ik vind Valentijnsdag pure onzin. Als of je op die dag extra moet laten zien dat je van hem/haar houd. Ik geef mijn vriend liever door het jaar heen een paar keer iet spontaans of dat we door het jaar heen iets speciaals doen. En dat ik hem niet perse dan moet laten weten dat ik van hem hou.

Fotoshoot en hotel overnachting

Carnaval vieren.

Wij zijn op dat moment op weekend in de Ardennen met onze ouders en vrienden.
Ik ga hem een lief kaartje geven maar verder niets

Lekker wokken en daarna filmpje pakken met mijn lieve vriend

Een fles drank kopen en ons opsluiten op mijn kamer met een film/serie.

Voor zover ik weet hebben we geen plannen, haha.
Hij moet werken en ik waarschijnlijk ook.

Wij doen ook niet echt iets bijzonders op valentijnsdag. Vind 't zelf een beetje cliché. (Sorry haha)
Nee maar wij doen samen liever spontaan wat leuks.

Carnaval vieren! Mijn valentijnscadeau is een biertje ofzo haha

Ik had zelf nog geen idee, maar dit lijkt mij erg leuk! :slightly_smiling_face:

Ja niks vind het commerciele onzin

Ik ga met mijn vriend een 5 gangen lunch doen via groupon en s’avonds stappen! Carnaval :grinning:

Mn vriend gaat carnaval vieren en ik ga de hele dag en avond werken. Jeej.

Waarschijnlijk niets bijzonders. Misschien gaan we 's avonds uiteten met mijn schoonouders, m’n zwagers en m’n schoonzus, maar dat weet ik nog niet zeker.
En anders gaan we samen chillen.

Vind het maar raar. Ik hou altijd van mijn vriend, heb geen speciale dag nodig om dingen te doen

Ik hoop een dagje of nachtje weg, want dat zou toch nog, en kan hopelijk in dat weekend. Is dus niet speciaal voor valentijn verder.

Ik geef m’n vriend wel een kaartje, dat vind ik wel leuk. Verder geen cadeau ofzo denk ik, doen we normaal gesproken niet.

Vorig jaar hadden we toevallig op valentijn een avondje met een paar goede vrienden. Die hebben we toen elk chocola gegeven en een kaart met persoonlijk verhaaltje. Best lief van onszelf vond ik dat, haha :stuck_out_tongue: Gewoon vriendschappelijk dus, maar ook even laten merken dat je iemand belangrijk vindt.

Wij doen niet aan Valentijn. Dusseuh, niks. :stuck_out_tongue: Kan nu wel zijn dat we toevallig die dag wel iets gaan doen omdat mijn examens de dag ervoor nét zijn afgelopen. Maar niets voor Valentijn zelf dus.