Valentijnsdag 2012

Misschien ben ik er een beetje vroeg bij dit jaar, maar ik heb echt jullie hulp nodig! Ik heb een vriendje dat bijna 800km van me vandaan woont en ik heb laatst een superlief kadootje van hem gehad. Een simpel koekje in hartvorm waarop staat dat hij van me houdt. Suuuuuuperblij mee natuurlijk! Nu wil ik hem met valentijnsdag verrassen met iets origineels en liefs. Ik zou t liefste mezelf inpakken en opsturen maar dat zit er helaas niet in. Hebben jullie leuke ideetjes voor me?

mischien is het leuk om heel veel foto’s van jezelf te maken en dat op te sturen naar hem
en op de foto’s dan bordjes vast houden met teksten/woorden erop =]

Hierboven is een leuk idee! Of je koopt een grote lijst met allemaal foto’s van jullie samen erin, een soort collage ofzo… Hier kun je dan ook wat foto’s van jezelf, van dat idee van Katariina er tussen doen… Misschien wat lieve tekstjes of mooie uitspraken die op jullie ‘passen’ tussen de foto’s door… zoiets?

oooh shit. Je zit natuurlijk met het probleem dat je niet iets kan opsturen via de post zeker? … dan heb je waarschijnlijk niet veel aan mijn reactie, beschouw dit maar als een up!

In het crea bea subforum heb je zo’n topic over het maken van een plakboek. Als je genoeg tijd hebt is dat wel leuk denk ik. :slightly_smiling_face:

wat is ongeveer je budget dan kan ik even wat bedenken haha