Valentijnscadeau voor vriendin

Hey allemaal!

Dit jaar wil ik mijn beste vriendin iets geven met valentijn, maar ik weet niet echt wat precies… Een fotoboek is niet echt handig aangezien we niet veel (mooie) foto’s samen hebben en dan kan ik dus niet een heel fotoboek vol plakken. En cadeautjes vind ik ook zo makkelijk gedaan… Misschien dat ik iets kan combineren ofzo? Hebben jullie misschien tips?

x!

Ik dacht:

• zo’n tegeltjesspreuk zelf te maken, en dan met de spreuk “Echte vrienden zijn vrienden die alles van je weten en toch van je houden”
  • een bonnenboekje met dingen doen enzo, dat ze die bon kan ‘inleveren’
  • Fotolijst kopen waar je meerdere foto’s (ca. 5) in kunt doen en alvast er foto’s in doen, en één vakje leeghouden en daar een tekst achter doen zovan dat ik hoop dat we nog vaak leuke fotos kunnen maken oid!

Je hebt zelf al leuke ideeën!
Een tegeltjesspreuk is ook leuk, met bijvoorbeeld de tekst: ‘Ware vriendschap kent een begin, maar geen einde’

de ideeën die je hebt zijn al heel erg leuk inderdaad!
je kan ook een mandje maken, met alle spulletjes erin.
ik heb zelf met een andere vriendin een zakje met hartjessnoepjes geschreven en een briefje erbij geschreven, niet voor valentijn, maar omdat ze het moeilijk heeft. Ze vond het in ieder geval heel erg leuk (:

een fotoboek maken met alle lelijke foto’s, dat is toch geinig ?

Ik hou dit topic ook in de gaten:)

Kruidvat
Blokker
(kijk daar voor leuke/kleine hebbe dingetjes…)

dankjewel meiden! Ik ga ff over alle tips nadenken en dan pik ik er een paar leuke uit! :slightly_smiling_face:

Eigenlijk helemaal nog niet aan gedacht dat ik mijn vriendin wat zou kunnen geven :'3

Nee ik denk toch niet dat ik haar wat ga geven… Dan gaat ze zich lullig voelen als ze zelf niets heeft. Maar aan de andere kant is het ook wel weer leuk haha.

Ik up dit topic wel een keer, misschien toch wel leuk om iets kleins te doen.