valentijnsbrief

Hoe schrijf ik een liefdes gedicht die een beetje hard to get is en niet slijmerig over komt… Insperatie-loos ben ik

Als je hard to get wilt zijn moet je sowieso geen liefdesgedicht schrijven. Dat is stap nummer 1 :'D

Ik zou gewoon een roos geven/sturen.

Vooral niet blootgeven die jij bent… Als je zegt, ik ben ‘naam’ en ik stuur je een valentijnsbrief met gedicht, maar ik wil je niet hoooorrrr… komt dat een beetje raar over haahaahah

OOOFFFF
Je stuurt hem iets waaruit hij zou kunnen opmaken wie jij bent, maar wanneer hij jou daarmee confronteerd ontken je het gewoon…

Maar dit vind ik de beste optie:
Niet hard to get spelen, jongens vinden het over het algemeen veel leuker om versierd te worden dan dat een meisje hard to get speelt

een valentijnsbrief is nooit hard to get, want dan geef je jezelf eigenlijk helemaal bloot. niet echt hard to get dus.

Maar Hij hou van meisjes die hard to get spelen… Daarom…

Huh, ja inderdaad. Tenzij hij voor je vriend is :’)

Ik heb echt geen flauw idee hoe je een liefdesbrief ‘hard to get’ zou kunnen krijgen. :’)

“Ik vind je leuk, maar je krijgt me niet zomaar.”
“Wees mijn Valentijn maar volgend jaar.”

Dit soort zinnen spoken er nu door mijn hoofd.

Ja dus wil hij geen valentijnsbrief krijgen lijkt me :'D

Hard to get spelen is meer… Wel duidelijk interesse tonen, maar toch ook weer doen alsof het je niks kan schelen.

Is die voor Yosri?

Ja maar er was een meisje die hem wilde afpakken ofzo toch? Denk dat het dr gelukt is. Of Jolien houdt er meerdere boys op na, kan ook.
Ja ik zie Yosri nog steeds als the one…