Valentijnsadeau voor een jongen?

Hallo,
het klinkt misschien cliché en afgezaagd enzo, maar het is bijna Valentijn. En mijn vriend weet al helemaal wat hij moet kopen. Maar ik zit met de handen in het haar, ik weet totaal nie wat ik moet kopen. Het budget is ook een probleem, ik heb niet zo heel veel zakgeld, maar wil toch speciaal uit de hoek komen.

Misschien denk je van ‘Alsjeblieft, weer iemand die begint te zagen’. Maar die commentaar heb ik nu echt niet nodig. Als je ideen hebt, zeg ze maar :slightly_smiling_face:

Groeten Piets
(ik heb wel geen foto’s van mij en mijn vriend, dus, foto-albums of collages zullen niet helpen)

check out my blog: http://cupcakesenfashion.blogspot.com/

hetzelfde probleem! Mijn vriend heeft vorige week al gezegd dat hij een superleuk cadeautje voor me heeft gezein etc. en ik heb echt GEEN idee. normaal zou ik denken aan een luchtje, maar dat moet ik bij hem niet doen; hij heeft bijna alles :’) ik heb hem 1 x een luchtje gegeven dieh ij dus al had xD zucht.

ik ook niet!
ik dacht aan cupcake’s maken en miss een foto lijstje met foto erin?:slightly_smiling_face:

Wat ik heb gedaan toen we een half jaar hadden, is een CD maken.
Had gewoon bij de action een pakje CD’s gehaald (4,50 voor 10 CD’s, dus omgerekend maar 45 cent).
Toen heb ik in iTunes een lijst gemaakt van mooie nummers, maar dat kan ook in media player of gewoon een mapje maken in ‘mijn documenten’ ofzo.

Dan kun je al die nummers op een CD branden.

Ik heb toen ook zelf een voorkantje gephotoshopt, maar als je daar niet zo handig mee bent, kun je ook iets tekenen ofzo.

Oohja en bij de Hema hebben ze chocoladerepen met ‘ik vind je lief’ er op. Die zijn 1,50. Het lijkt misschien een beetje kinderachtig, mn vriend is 19 en hij vond het leuk :slightly_smiling_face:

Omdat ik best wel vaak iets gegeven heb bij ‘zoveel maanden’ krijgt hij nou gewoon een supergrote kaart en die ga ik volschrijven met redenen dat ik van hem hou.

Je zou natuurlijk iets voor hem kunnen bakken ofzo? Of vind je dat een beetje suf? Met iets liefs of kleins erbij. Denk aan koekjes bakken, in een doosje doen. Lief briefje erop plakken? Het doosje zou je dan helemaal kunnen versieren met (plak) hartjes of getekende. Lintje eromheen. En klaar! Je hebt een super lief kadootje en gelijk ook een gezellige middag. Ook leuk om samen met een vriendin te gaan doen.
Of als je koekjes geen leuk idee vind, kun je dat natuurlijk ook nog met chocola doen. Ze hebben overal wel van die ‘ijs-maak-bakjes’ in de vorm van hartjes zeg maar. Dan kun je chocola smelten in een pannetje, overgieten in de vormpjes en dan hop! in de vriezer, even laten staan en dan heb je zelf gemaakte (met heel veel liefde natuurlijk) chocolade hartjes. Ook deze kun je dat weer in een doosje doen. Vergeet dan niet dat chocola snel smelt. Hihi.
Het is leuk om te doen en ook nog eens goedkoop!
Succes!

Ik heb een blikje, dat ik nog ergens had, gevuld met 150 redenen waarom ik hem zo leuk vind. Het kostte helemaal niks, alleen 2 uurtjes werk. :slightly_smiling_face:
Ik had hetzelfde probleem, m’n vriend begon in eens: Ja, het is bijna valentijn… En ik was dat totaal vergeten en ik was ook niet van plan er iets aan te gaan doen, tot ik bedacht dat dat best onaardig was.

massagegel (a)

dubbelpost

massagegel (a)

Mijn vriend zei dat hij het grof vindt als ik hem een geurtje geef. Hij denkt dan dat ik bedoel ‘hier een geurtje, ik vind dat je stinkt’. Dus helaas kan ik dat idee al van de lijst schrappen. Ik heb samen met een vriendin afgesproken die ook nog in paniek een cadeau aan het zoeken is, om samen een cadeau te zoeken. Maar toch bedankt voor je tip. :slightly_smiling_face:

Zoekfunctie

ik met afgesproken 10 euro voor allebei
ik had geen idee in eens wist ik het onderbroek en mok

dekbedovertrekset? zo’n 19.99 euro… voor het goedkoopste dan… of het is zelfs nog goedkoper.

je kunt van die m&m’s bestellen met een eigen tekst erop en in zo’n schattig zakje. dat wou k eigenlijk doen. Maar die dingen zijn hartstikke duur!
Zijn die goedkoper aan te komen ?

Bak gewoon iets lekkers voor hem. Ik heb voor ons 1 jarig samenzijn cakejes gebakken en die versierd met fondant, glazuur en chocolade. Voor valentijn ga ik denk ik koekjes bakken en die dan versieren. Lekker simpel en de liefde van een man gaat door de maag he, haha!

deze zijn ook super leuk! :
http://www.yoursurprise.n…co-hart?artikelcode=34027

Een boek is altijd leuk?
Of is dat veel te suf?

^Als hij niet van lezen houd…

Anyway, mijn beste vriend, spaart badeenden haha!
dus ik ga hem een badeend met allemaal hartjes erop geven. Een vriendin had hem gezien voor maar 3 euro bij de blokker. :grinning:
Dus als hij iets spaart kun je daar misschien wat mee doen?