Valentijnsactie.... doen of niet?

Ik heb dus vandaag een grote Valentijnsactie opgezet voor m’n vriend. Hij houdt van metal, en ik heb dus allemaal brieven gemaakt met dingen geciteerd uit songs, dit heb ik in enveloppen gedaan, en ga ik geven aan alle leraren waar hij les van heeft. Hij krijgt dus elke les een envelop. Op de laatste envelop staat dat hij naar het muzieklokaal moet komen, en daar speel ik dan een pianostuk voor hem van ‘‘ons’’ nummer.

Maar nu twijfel ik heel erg, of hij het wel leuk vindt of niet…

Doen! Lekker creatief en romantisch bezig :’) Heb je het al aan je leraren gevraagd of ze dat voor je willen doen?

Ja leuk! Alleen moet de leraar het wel na of voor de les geven, en niet tijdens haha

Haha, sowieso doen natuurlijk!

waarom niet wat een leuk idee!!!

Superleuk idee! Hij gaat het wel heel lief vinden!

Super lief! Gewoon doen :slightly_smiling_face:

wauw dat is echt een heel lief en orgineel cadeau. Je vriend zal er vast er blij mee zijn!

<3 ahw wat onwijs lief
Laat even weten hoe het is gegaan!!

Echt een leuk en origineel idee! zeker doen, ik ben wel benieuwd naar zijn reactie

Aaah dit vind ik echt heel erg leuk! Ik zeg doen!

Het is wel lief maar ik weet niet hoe je vriend is? De mijne houdt meer van privé dingen haha

Wat een leuk en lief idee. Succes en veel plezier

Doeeeeeeeeeeeeeen.

Kom je nog even vertellen of je het gedaan hebt.
En hoe het is afgelopen.
Ben benieuwd

aah super lief, gewoon doen! Dit gaat hij echt wel waarderen.

Doen! Hij zal het sowieso waarderen, het is lief en origineel en je krijgt spijt als je het niet doet!

Oooooh dat is zó ontzettend vet! Zeker doen!

Dat is zó leuk!

Wauw wat lief! Ik zou zeggen doen, wie kan het nou niet waarderen als iemand zoiets voor je doet! <3 aah wat romantisch dit haha.