Valentijns Cado :)

Helluw

Ik wou met Valentijn een Roos in het kluisje van de jongen doen waar ik al hee lang verliefd op ben met een gedichtje erbij: Elke morgen,Elke middag.
Elke avond,elke nacht. Heb ik stiekem aan ons samen gedacht.Dus vraag ik nu de woorden zo klein. …,Wil jij mijn valentijn zijn ?
En als ik smorgens wat vroeger naar school ga dan vraag ik de sleutel van zn kluisje en duw het er in ;p alleen ik ben aan`t twijfelen of ik ut wel zou doen want we hebben nu een best goede band(veel mensen zeggen dat ie ook op mij is maar dat weet ik niet;p) we maken heel vaak lol samen en ik ben bang dat als hij me niet leuk zou vinden dat die band tussen ons dan verbreekt en dat wil ik echt niet :s
Wat zouden jullie doen?

Xxx

Gewoon doen! Nee heb je…

Doen! Anders heb je er vast spijt van.

Ja je kan beter spijt hebben van iets dat je gedaan heb, dan van iets dat je niet gedaan hebt…
zo bekijk ik het tenminste altijd… ik kan mezelf altijd voor me kop slaan als ik iets niet gedaan heb waarvan ik zeker weet dat ik het had moeten doen…
this maar 1x per jaar valentijn:)

En wat als hij me niet leuk vind en het daarna iet meer hetzelfde word als nu :S Daar ben ik echt bang voor want dat wil ik nie
:s

doe het anoniem, kan je altijd later nog vertellen dat jij het was (;

Meid gewoon doen! Zoals hierboven al vaker is gezegd: Doe het gewoon! Beter spijt hebben van iets dat je wel hebt gedaan, dan van iets dat je had moeten doen…
Meen ik echt!! Hopelijk hebben we je overgehaald om het te gaan doen! Nu mezelf nog overhalen, om een roos (die in de klas wordt gegeven, en wordt gezegd van wie het is) voor mijn crush te kopen…

Ik huil om de spelling van de titel.

Ik huil om hoe het bericht getypt is.

Ja sorry … :crazy_face:

Meer reacties zijn meer dan welkom ;p
Sorry ik ben wanhopig :crazy_face:

en, hebt ge het gedaan?

jip :s

en?

haha nee joh mensen zijn niet nieuwschierig xD hij zei dat ie het lief vond dat ik het durfde te vertellen maar dat hij ons alleen ziet als vrienden