Valentijn

Binnenkort is het Valentijn, en ben al een hele week aan het piekeren over wat ik hem zou kunnen kopen… Hebben jullie misschien een ideetje?

Wat vind hij leuk? Is hij meer van de kaartjes met een superlief berichtje erin of vind hij het leuker om chocola te krijgen (chocola is meestal goed, tenzij hij allergisch is dan is t niet zo’n goed idee…) en eh ja weet niet misschien is het ook leuk genoeg om gewoon samen wat leuks te doen?

Iets samen gaan doen! Ik denk dat ik mijn vriend mee neem naar de bios of dergelijke. Hij houd van horror films en heeft mij er een beetje mee aangestoken en zag dat er een nieuwe nederlandse was uitgekomen dus dacht dat lijkt hem wel leuk. En verder of ergens eten of een parfum of leuk shirt of een leuke foto in een mooi foto lijstje (maar dan moet die leuke foto er wel zijn haha)

In dit topic staan ook heel veel ideeën voor cadeautjes voor je vriendje. En je kan natuurlijk altijd op Google zoeken naar leuke ideetjes.

Je kan ook iets zelf voor hem maken. Dan is het echt een persoonlijk cadeautje en veel leuker dan de meeste Valentijns prullaria die je in de winkel kan kopen