Val op foute jongens

Hey, ben nu 19 heb een paar vriendjes gehad maar viel telkens op " foute" jongens. Hierdoor duurde de relatie meestal maar kort. Wat is jullie ervaring met " foute jongens?
Graag tips & tricks om toch aan leuke betrouwbare jongens te ontmoeten.

Geen seks. Als je een serieus vriendje zoekt en hij vind je echt leuk, dan wil hij best wachten en zich aanpassen aan jouw tempo. Veel ‘foute’ jongens willen gewoon snel seks. Wacht gewoon 6 maanden ofzo en kijk dan hoe jullie relatie is.

Wat bedoel je met foute jongens, zoals de vorige zei, meteen seks willen, of verkeerde dingen doen?

Zoals zij al opmerkte, waarom willen ze met je omgaan, om jou als mens of om je lichaam.

Vaak voor mijn lichaam. Denk niet dat ik uitstraal dat ik een “gemakkelijk” meisje ben maar misschien zie ik dat verkeerd.

Dat je het uitstraalt, wil nog niet zeggen dat je daar aan hoeft te voldoen. Zoals ik al zei, serieuze jongens willen echt wel op je wachten. Minstens 6 maanden, vallen al een heleboel lozers af.

1 like

Sommige jongens denken dat alle meiden “makkelijk” zijn om het zo maar even te noemen. Dat zijn dan wat jij noemt de foute jongens denk ik? Ik weet niet of je ook bedoelt dat je op een bepaald type kwa uiterlijk valt?

Of iemand betrouwbaar is of niet dat zal dan na verloop van tijd vanzelf duidelijk worden. Er zijn volgens mij wel wat trucjes waar je foute mannen aan kunt herkennen en als je die kent dan klopt het vaak wel.

Kan je voorbeelden geven waaraan ik ze herken? Ik zie ze ogenschijnlijk niet😕

Lastig om je exacte tips & tricks te geven waaraan je een foute jongen herkent. Zelf heb ik 2 jaar geleden ook gedate met een jongen en achteraf durf ik hem wel te bestempelen als ‘foute jongen’. Hij was vaak van huis met vrienden en aan het drinken, maar als ik een avondje op stap was werd daar een groot probleem van gemaakt. Het was een probleem als ik in de buurt was waar andere jongens waren, veel moeite kwam vanuit mij (ik reisde vaak naar hem), ruzie gehad omdat ik na 2 weken nog geen seks wilde en hij dat maar niet kon begrijpen, met ruzies / discussies vaak het verhaal zo draaien dat hij de onschuldige ‘leek’.

Zo zijn er nog wel een aantal dingen te benoemen, maar ik denk dat je het beste voor jezelf kan nagaan of je handelingen “normaal” vindt of dat het misschien wat “apart” is. Zoals hierboven al gezegd, willen ze vaak (snel) seks, is er niet veel wederzijdse moeite, stelt iemand zich anders op in bijvoorbeeld het openbaar / bijzijn van andere, etc.

1 like