vakkenpakket

Heey allemaal, ik moet nu voor school een vakkenpakket kiezen :S
Ik ben volgens veel mensen erg creatief, en ik teken super vaak, en heb er veel plezier in. Ik wil mybe die kant op, en het lijkt mij echt leuk om films te tekenen, zoals je bij disney ziet enz. Maar welk vakkenpakket moet ik dan kiezen, en als ik gewoon iets met tekenen wil doen (maar geen kunst) welk vakken pakket moet ik dan kiezen?

Alvast heel erg bedankt!!!

hier kun je beter met je ouders en je mentor over praten… die weten meer hoe jij bent en wat jij leuk vind dan wij…

volgens mij maakt het dan niet zoveel uit, als je maar een creatief vak in je pakket hebt. Maar als je bijv. industrieel ontwerper wil worden, heb je vgm wel natuurkunde enzo nodig.

voor film teken C&M
en als je iets van ontwerper architect of zoiets wil doen heb je N&T nodig

Ik denk dat je beter naar de decaan kan gaan, die weet het beste hoe hij/zij je verder kan helpen. :wink:

ik denk dat je het beste tekenen in je vrije deel kan kiezen ofzo, of in je profieldeel als je cm kiest. dan kijk je verder gewoon naar andere vakken waar je goed in bent of die je leuk vind. als je ergens natuurkunde/scheikunde voor nodig hebt, dan kun je het beste nt(eventueel combi met ng) kiezen en dan tekenen in het vrije deel

ik kon het erbij kiezen int vrije deel.
maakte niet uit welk pakket ik had, iedereen leerde daarbij het zelfde

Welk niveau heb je dan? Ik zou sowieso voor tekenen en kunst gaan, want tekenen IS kunst. Je kan niet verwachten dat je meester in je professie wordt zonder verstand te hebben van het echte werk. Verder heb je vooral talent nodig, ik zou ook het vak wiskunde erbij nemen. Het heeft misschien niet veel met je uiteindelijke keuze te maken, maar veel HBO scholen willen je niet eens als je geen wiskunde hebt gehad.

dank jullie wel! Ik doe mavo/havo