vakken kiezen.

hee allemaal !
ik zit nu in de derde klas en heb gekozen voor economie. we moesten een vakkenpakket kiezen voor de 4e klas/examen . ik wil later iets met mode doen, ik heb voor dit gekozen.

verplichte vakken; nederlands engels lo (economie voor mij dan)
dan heb ik erbij gekozen als sectorvak duits en als vakken erbij wiskunde en geschiedenis.

Is dit een goede keuze ? of had ik er beter nog een ander vak bij kunnen kiezen zoals iets van maatschapijleer.

dit zijn alle vakken waar uit je kunt kiezen;
frans, aarderijkskunde, duits, geschiedenis, economie, biologie, maatschapijleer, muziek, handvaardigheid, wiskunde & dan de verplichte vakken.

vinden jullie dit een goede keuze of had ik er beter nog iets bij kunnen kiezen ?

xxx

Je moet kiezen wat jij leuk vind. Wat jouw handig lijkt. En waar jij je prettig bij voelt. Wij kunnen moeilijk gaan zeggen: KIES FRANS, KIES DUITS, DAAR HEB JE VEEL AAN oid. Want wij weten ook niet welke kant jij op wilt later.

Edit: Wel met mode ofcourse, (dat zeg je zelf.) maar daar zijn meerdere richtigen in.

oke, bedankt. ja ik dacht misschien weet iemand welk vak daar echt belangrijk voor is en die ik nog niet had !

Ik weet niet wat je van handvaardigheid vindt, maar dat lijkt me dan nog wel nuttig (: Maar ook niet per se nodig, dus als je dat niet wil maakt het ook niet zoveel uit…

oke, ik ga wel de management kant op , dus ik weet niet of je dat daar ook nodig hebt, denk het niet of wel ?

Ik zou ten alle tijden biologie, economie en wiskunde kiezen.

Mocht de management/mode kant je niet bevallen, kun je altijd de gezondheidszorg in. (Maar het is aan jou het te kiezen)

jaa, dit is idd wel slim !