Vakantiewerk

Ik heb dus sinds kort een vakantiebaan naast mijn huidige bijbaan. Alleen valt het mij zo erg tegen, ze hebben gezegd dat ze rekening zouden houden met mijn andere werk en dat ik hun de roosters elke keer moet geven. Dat doe ik elke keer… Maar nu heeft iemand mij ingepland zonder rekening te houden met mijn andere werk. Dit hebben we wel afgesproken. Ik heb een proeftijd tot eind deze maand maar heb nergens meer tijd voor, auto rijlessen moeten zelfs al afgezegd worden! Zou ik bij een proeftijd van nog een kleine maand ontslag kunnen nemen? En zo ja, hoe kan ik dit het beste aanpakken? Gewoon de situatie uitleggen en zeggen dat ik bij deze mijn contract wil beëindigen? Ga er morgen zelf zeker persoonlijk even langs… Hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik ben trouwens 17 en weet van mezelf dat dit gewoon niet kan, 2 baantjes, rijlessen en andere dingen… Domme fout gemaakt maar dat kan ik helaas niet terugdraaien! Wel van geleerd overigens! ;$

Als je nog in je proeftijd zit, heb je geen opzegtermijn. Wel zou het natuurlijk zo netjes te zijn om een paar dagen of een week voordat je weg wil, dat te melden bij je leidinggevende.

En dit kan in het algemene bijbaantjes topic. Slotje dus.