vakantiewerk Van Dijk

naja mn vraag is eigenlijk heel simpel.
heeft er iemand bij vandijk vakantie werk gedaan die weet wat je moet doen bij afdeling Expeditie en Dan dienst 3.1.2 LTU ?
want dat ga Ik namelijk doen…

Van Dijk is toch schoolboeken?
Van de mensen die ik ken die schoolboekenpakketten samen hebben gesteld, was het eh… vooral sjouwen met boeken :’)

Van Dijk is een dure luxe kleding/schoenen winkel.

Van Dijk is inderdaad ook een bedrijf dat schoolboeken verhuurd, denk dat TS dat bedoelt…

Heb er zelf ingeschreven gestaan als 15jarige, contract getekend en al. Helaas belden ze me 1 dag voor ik zou beginnen opeens af, ze hadden ‘te veel mensen’. Heel lullig dus.
Heb wel van veel mensen gehoord dat 't afgrijselijk werk is, maar daar kan ik zelf dus niet over meepraten.

ow daar heb ik me ook voor aangemeld xD heb jij ook al een mail van hun gekregen?

Ik heb er ook een paar keer gewerkt, ook op LTU.

Het werk is vreselijk, maar ik heb er echt leuke weken gehad. (:
Ik had een hele gezellige groep, dus dat scheelt enorm, dan is het werk ook niet zo erg meer.
Op LTU moest ik boeken scannen, en dan sticker met code op de achterkant van t boek plakken. (Je moet heeel veel boeken per uur dan maar als je eenmaal t tempo te pakken hebt gaat t goed)
Iemand anders moet dan die gescande boeken sorteren op code, op een grote tafel. Iemand aan de andere kant van die tafel moet ze dan weer op code in de kasten leggen, of in karren. Dat laatste is wel het zwaarste dus raad ik je niet aan! Als je last van je rug hebt moet je t al helemaal niet doen ;p En je moet heel de dag staan dus lekkere schoenen aan doen…
Maar LTU is best groot, dus je kan veel verschillende dingen doen. Maar dit zijn wel de hoofdtaken zegmaar.

Bijbaantjes topic.