vakantiewerk in de fashion ?

Ik kwam deze link en onderstaand stukje tegen op een modellensite waar fashionlink op zoek is naar meiden die stukjes voor hun willen schrijven tegen vergoeding misschien is het wat voor iemand hier ?
Fashionlink.nl

Hieronder een kopie van het stukje:

Ik heb een nieuwe blog achtige fashion website gemaakt en ik zou graag wat advies van jullie hebben over de keus van de geplaatste artikelen
bijv. wat zouden jullie er op zetten , wat mist er en wat moet anders
Maar ook zou ik hulp kunnen gebruiken bij het plaatsen van artikelen en levensvatbaar maken van de website.
Uiteraard gaat voor niets alleen de zon op ,dus over een vergoeding valt te praten
Kijk als je wilt eens op www.fashionlink.nl
En geef aub je mening.
Bij voorbaat dank Jeanette

volgens mij mag dit niet

waar op die site staat dan dat ze mensen zoeken, kan je van dat precieze stuk een link plaatsen?

okeeeee…

Geen idee, Het is niet mijn site maar ik zag het oproepje op MZ staan

wat is MZ?

MZ is modelzone/MZ een site voor modellen en meiden die model willen worden!
Als je jezelf daar aanmeld met scoutcode 100177 krijg je zelfs een 3 maanden gratis zilver account

Die laatste opmerking is reclame + je had me al genote. Maar toen ik net keek stond de advertentie nog niet zo duidelijk op de site maar inmiddels wel.

MZ is een site waar ik veel kom maar ik heb daar geen enkel belang ! een zilveraccount kost normaal 24 euro per jaar daar dus dit is gewoon een tip om geld te besparen en een antwoord op een vraag van Lovegoodx

Okeee, ik denk dat dit toch een overbodig topic is en reclameachtig. Slotje?

Het is best moeilijk om hier iets goed te doen geloof ik ;-(
Maar neem maar van mij aan dat er echt nog wel aardige mensen zijn die niet alleen aan zichzelf denken :wink:

Oke, ik weet dat ze langzaam aan het uitsterven zijn ;-(

Ik reken dit toch echt onder reclame, en tuurlijk willen mensen graag wat voor andere mensen doen, die zijn er nog steeds.
Maar dit is reclame en dat mag niet.