Vakantiewerk doen in het buitenland, jullie mening?

Heey

Afgelopen zomervakantie heeft een vriendin van me 3 en een halve maand in Mallorca met een superleuk team animatie werk gedaan in een hotel! Dit was vanuit school en ze gebruikte dat als stage. Een vriendin en ik gingen haar een aantal dagen opzoeken en ik heb haar daar dus zien werken, leven etc. en nou lijkt zoiets me ook wel wat!
Helaas zit ik nog 1 jaar op de middelbare school en wil ik hierna niet iets gaan doen waarbij zo’n studie mogelijk is, maar ik hoorde dat je ook gewoon een aantal maanden in het buitenland kunt gaan werken! Volgende zomer ben ik 18, dus als ik genoeg informatie heb verzameld, zou ik me wel willen opgeven!

Nou is mijn vraag, heeft iemand van jullie dit ooit gedaan?
Hoe kwam je erbij om dit te gaan doen? Hoelang was je weg? Welke dingen vond je geweldig? Zou je het nog eens doen? En waren er ook minder leuke dingen?

Deel hier je ervaringen , ik ben echt benieuwd!

Ik heb nog nooit gedaan, maar wil eht ook graag gaan doen.
Ken ook niemand, maar volgens mij doen heel veel jongeren proppen.

Dat lijkt me echt super leuk.
Helaas ben ik daar te schijterig voor :’)

Ik was van plan om het deze vakantie te gaan doen. Maar doordat we te weinig tijd hadden, hebben we 't verschoven naar volgend jaar.

Hoe kwam je erbij om dit te gaan doen?
Het leek ons superleuk om zoiets te gaan doen en gewoon heel gezellig (:
Hoelang was je weg?
We wilden dan anderhalve maand gaan.
Welke dingen vond je geweldig?
Haha, weet 'k dus nog niet.
Zou je het nog eens doen?
Ook nog geen idee. Maar 'k weet wel zeker dat 'k dat leuk vind (:
En waren er ook minder leuke dingen?
Geen idee nog xd.

lekker zinloos.

Dat lijkt me echt super leuk, helaas heb ik een vriendje waar ik nog geen dag zonder kan.

Ik vertrek in April ook naar Mallorca voor 5 maanden om stage te lopen.
Lijkt me super :slightly_smiling_face:

nooit gedaan,
maar lijkt me wel heel leuk en spannend.

Ik ben zeker van plan om dat over enkele jaren te doen. Maar eerst even een cursus animator volgen en in België eens ervaring opdoen … :slightly_smiling_face:

lijkt me wel gaaf, ik heb wel 's vrijwilligerswerk in het buitenland gedaan (griekenland) met een jongerenorganisatie dus niet helemaal alleen, dat was wel heel gaaf ik zou 't zo weer doen alleen zou ik 't niet echt in m’n eentje durven haha (:

Lijkt mij net eens goed om alleen te vertrekken. Je leert je plan trekken. :slightly_smiling_face:

Dankje voor de reacties
HOpelijk hebben nog meer mensen dit ooit gedaan! upje!!

ik wil het zelf ook graag een keertje doen :slightly_smiling_face:
maar helaas heb ik het zelf nog nooit gedaan