Vakantiewerk buitenland

Sorry voor dit nieuwe topic, ik ben niet heel bekend met Girlscene.

Ik wil ongeveer 1 juli tot en met 1 september werken in het buitenland voor het geld, de ervaring en de zon. Heeft iemand tips en/of interessante verhalen om te delen?

De volgende websites ken ik al:

https://www.grenzeloos-werk.nl
http://www.tentravel.nl

Niemand?

Zelf geen ervaring. Ken wel mensen die het hebben gedaan. Horeca en animatiewerk deden zij. Verdient geen drol. Of laat ik het zo zeggen, je houd er niet veel van over dus voor het geld kan je het beter niet doen. Een daarvan deed het bij TOP-recreatie.

Duidelijk, bedankt!

op dit momen nog geen interessant verhaal. ga over 3 weken weg naar een mini vakantiedorpje in frankrijk.
de vacature heb ik gevonden via wereldwerk.eu
vacature klonk bijna te mooi om waar te zijn: all round medewerker, kost en inwoning inbegrepen plus nog een normaal tot goed salaris, 1 dag in de week vrij.
mijn ervaring wat betreft het zoeken en solliciteren: ga er gewoon eens een middag (of weekend) voor zitten en gewoon zoeke. spit alle sites door en gewoon solliciteren op wat je leuk lijkt. ook als ze zoeken voor 8 weken en je kan maar 7, gewoon opsturen die motivatie en cv. wie niet waagt wie niet wint.
wat betreft het wel of niet doen, gewoon doen. zelfs als het uiteindelijk minder leuk blijkt te zijn dan gedacht ben je in ieder geval een ervaring rijker

Als je campingwerk geen probleem vindt, kijk even bij Vacansoleil en Selectcamp.
Ik heb 6 jaar voor die bedrijven gewerkt.
En dankzij connecties die ik die jaren heb opgedaan, vertrek ik a.s. zondag terug naar één van die campings (maar ga dan voor de camping zelf werken) tot eind september.

Als je bijvoorbeeld animatiewerk wilt, zijn Activv en Cosmo entertainment aanraders.
Voor standplaatshostess raad ik zeker Solmar Tours aan.

Je kan ook kijken voor vacatures bij hostels, verdient vrij weinig tot niets maar je hebt wel veel vrije tijd en kost en inwoning. Of je kan kijken of je vakantie au pair kan zijn