Vakantiewerk 09

Wat gaan jullie dit jaar voor vakantiewerk doen? Weer hetzelfde als vorige keer of iets totaal anders?? Ik deed vorig jaar schoonmaken in n bejaardetehuis, alleen in de ochtenden echt superrelaxt! Maar ik had hun een brief gestuurd om buiten de vaaknties ook te werken, reageerden ze niet meer. dus heb t n beetje gehad daarzo:P Nog leuke baantjes ideeen pour moi? :slightly_smiling_face: xx

uhm… in de zomervakantie bedoel je?

hele hele maand juli ben ik in Ghana voor vrijwilligerswerk (dat is dan meteen me vakantie)
hele maand augustus werk ik, net zoals vorig jaar, in een pretpark

Ik weet niet, ik werk nu in een kledingmagazijn, maar daar werk ik al bijna 2 jaar. dus ik ben een beetje uitgekeken, dus ik ga binnenkort maar weer eens solliciteren hier in de buurt, want dat magazijn zit ook 1 uur fietsen van me vandaan xD

ik heb ook hopeloos een baantje nodig voor de vakantie,
maar ik ben pas vijftien en vakkenvllen vind me ma niet leuk
weet iemand iets?

Ik werk in de horeca, en in 2 bedrijven (is van dezelfde eigenaar) dus dat zorgt wel voor afwisseling en de fooien zijn vaak bijna net zo hoog als m’n loon zelf :3

ik maak nu 3-4 uur p/w schoon, en ga vanaf volgende week ook nog 2uur oppassen. verdient lekker, dus dat is soort van mn vakantiewerk, ben iig hard aan het spare voor een luxe maar dure vakantie op Cyprus

ik ben hard aan het zoeken…:stuck_out_tongue:

Ik pas op en maak ook schoon in een bejaardentehuis, van 8.00 tot 12.00

ik werk bij tnt post, dus daar werk ik in de vakanties ook :slightly_smiling_face: chill werk! lekker in de buitenlucht, wordt je ook nog bruin! heerlijk

je moet het toch zelf leuk vinden :$?

Ik ga naar Thailand voor vrijwilligerswerk op een olifantenproject en in een weeshuis (:

Lijkt me gaaf zo een maand weg voor vrijwilligerswerk :]
Maar ik werk in het gaiapark net zo als vorig jaar.

Ik ben ook nog op zoek naar een bijbaantje. Op een camping of recreatiepark werken lijkt me heel leuk, en ik ga waarschijnlijk solliciteren bij een ijssalon hier in de buurt :slightly_smiling_face: Heel misschien als ik tijd over heb ook nog bij een callcenter, want dat schijnt goed te verdienen en ik wil op kamers :slightly_smiling_face:

Ik ben ook nog op zoek, maar in de bediening lijkt me wel leuk! :relieved:

ik werk al bijna 8 maanden in een restaurant!

Vorig jaar Ici Paris XL en nu werk ik er elke week. Dit jaar ook weer extra veel werken in de zomervakantie

Ik ga denk ik op Marktplaats advertenties zetten en briefjes door de bus doen voor opassen. Heb nu 3 adressen maar ze vragen me niet zo vaak, ik deel ze ook met mn zus.

Denk ook dat ik me miss ga inschrijven bij een utizend bureau, iemand daar ervaring mee?

Ik heb gesolliciteerd bij het Utrechts Medisch Centrum, krijg over twee weken bericht wat mijn functie word! :slightly_smiling_face:

Zozo, neem aan dat je daar niet gaat schoonmaken?
:relieved:

Ik zou niet via een uitzendbureau gaan werken… Je verdiend dan volgens mij niet meer dan het minimumloon, omdat het bedrijf waar je werkt ook aan het uitzendbureau moet betalen. Je kunt dus beter zelf op zoek gaan :]