Vakantievriendje

Ik ga binnenkort op vakantie en ik zie wel eens in films van die romantische stelletjes die samen op het strand naar zonsondergang kijken enzoo… En ik wil supergraag een vakantievriendje. Iemand versiertips ofzo. Btw. Ik ga naar een dorp dus niet naar een camping :slightly_smiling_face:

Gewoon, de standaard versiertips denk ik als je een leuke ober ziet of jongen die in een winkel oid werkt? :]

ik dacht dat je een vriendje neemt omdat je hem heel leuk vindt etc, en niet omdat je het wil?

op vakantie heb je geen verplichtingen dus ga je vaak spelletjes doen (ik wel tenminste), je kan altijd vragen of ‘hij’ mee wil doen of als een leuke jongen al iets aan het doen is, vragen of je mee mag doen :wink:

dit idd

maar ot, op vakantie heb je trouwens niets te verliezen denk ik maar altijd… als je afgewezen wordt of zo iets, zie je die jongen toch nooit meer terug.

Geen idee, ik had vorig jaar bijna een soort ‘vakantieliefde’, iig wel veel flirten en chemie maar niets mee gedaan. En toen we thuis waren (hij in Duitsland, ik in Nederland) ging hij me vertellen dat hij verliefd op me was geworden op vakantie. Ja hallo, als je daar nou ietsje eerder mee was gekomen was het iets leuks geworden, misschien :'D.

En dat ging dus zegmaar vanzelf ^, je kunt wel wanhopig iemand zoeken en iedereen aanspreken, maar het moet wel klikken en er moet wel chemie zijn, anders zal het ook niet zo ‘romantisch’ zijn.

Het niet TE graag willen.

Idd, wat dacht je van een vriendje ‘voor altijd’. Dan kun je ook in de winter knus voor de openhaard gaan zitten :wink:

neeem die perfecte romantische films niet te serieus.

Spontaan zijn werkte bij mij! Maar het meeste kwam van zijn kant.
We hebben gezoend onder de sterren op een heuvel in het gras.
Het is mogelijk mensen!

Ik ga sws niet op iedereen af hoor, ook gewoon op jongens die echt leuk zijn.

hahaha ik had ook een vakantievriendje uit Rusland, helaas uit gegaan omdat ik die dag weg gingen en tot nu geen contact meer met hem gehad :frowning_face: maybe I have broke his heart… maar een vriendje “voor altijd” is sowieso veel leuker dan een vakantieliefde!

Oh ik had een vakantieliefde. Het was echt geweldig! Wat een vakanties waren dat. We gingen elk jaar naar dezelfde camping… <3

Maar zo’n vakantieliefde moet je niet zoeken. Die kom je toevallig tegen, of niet.

ik heb toch liever een gewone vriend dan een vakantie vriend. die vakantie vriend zie je waarschijnlijk alleen maar op die vakantie

You don’t say. :’)

ik ga nooit naar een camping en in hotels is het toch wel lastig contact te maken met jongens ! Lijkt me wel heel leuk een keer een vakantievriendje :stuck_out_tongue: