Vakantievriendje..

Hiya,
ik ben dit jaar op vakantie geweest, en daar was echt een hele leuke jongen. We kregen verkering, en die 3 weken met hem waren echt geweldig.
Maar nu ben ik dus thuis, ik zie hem een jaar niet meer, volgend jaar weer wel, want we gaan in dezelfde weken weer naar dezelfde camping.
Alleen, nu komt het, hij vind mij nog steeds leuk -tenminste, dat denk ik aan de mailtjes en smsjes etc.- maar door de afstand vind ik hem steeds minder leuk. Ik durf het alleen niet uit te maken, en ik weet niet waarom. Ik wil hem gewoon niet kwetsen, en ik wil volgend jaar weer een leuke zomervakantie met hem hebben, maar dan misschien niet op die manier.

Nu ik dit net zo teruglas klinkt het allemaal heel raar, maar ik voel me er echt gewoon klote over. Ik weet niet wat ik moet doen. :s
Zouden jullie het uitmaken? Of wat anders?

Ligusterhaag.

Uitmaken, typisch een vakantieliefde…

[i]daarom zijn vakantievriendjes dus grote klote…

Oké, ff denken, ik zou de waarheid zeggen… als hij echt om je geeft, dan snapt hij het echt wel, normale relaties lopen echt niet zo als vakantierelaties hoor… dat moet hij wel weten…

xx succes meid![/i]

en daarom heb je ook níks aan een vakantievriendje. :’)

Je wist toch waar je aan begon?

Daarom heet het een VAKANTIEvriendje.

klopt, maar dat wil niet zeggen dat ik dit niet moeilijk vind.

Uitmaken, of er voor gaan

uitmaken, het is een “VAKANTIE” (!) vriendje.
het wordt wss toch niks, door de afstand.
zeg gewoon tegen hem dat je die 3 weken heel leuk vond, maar de afstand tussen jou en hem te groot.
tenzij je echt heel erg om hem geeft, -wat ik niet denk aangezien je al aangeeft dat je hem steeds minder leuk begint te vinden-

huh?