Vakantievriendje

Op vakantie heb ik een jongen ontmoet en we merkten al heel snel dat we elkaar heel erg leuk vonden. We namen geen relatie omdat we wisten dat dat niet heel erg handig is omdat we heel ver uit elkaar wonen. En we zijn nog 14 dus we kunnen geen auto rijden en toen ik ging kijken hoe duur het openbaar vervoer is schrok ik want het was super duur. Nu ben ik al een paar dagen thuis en ik mis hem zo erg dat ik alleen maar op bed kan huilen… hij is nu nog op de camping en voelt zich ook hartstikke kut. Ik weet dus niet of we ooit kunnen afspreken en ik hoop dat ik hem ooit nog eens zie want hij komt volgend jaar waarschijnlijk niet naar de camping… help wat moet ik doen?

Het lijkt nu heel kut, maar je komt er wel overheen. Je kunt overwegen om een lange afstandsrelatie te beginnen, maar dat is soms zwaar en duur.

Ik ben nog nooit echt verliefd geweest en wil dit ook niet opgeven en hij vindt mij dus ook heel erg leuk…

en het lijkt allemaal helemaal kut jaa: ik wil niet eten, geen netflix, niet afspreken met vriendinnen…

Maar bedankt voor je advies

Wat zou jij doen?

Ik zou met hem bespreken of hij een lange afstandsrelatie ziet zitten. Ik zit nu zelf ook in een lange afstandsrelatie en als je er allebei echt voor gaat, kan het werken.

Persoonlijk zou ik het laten. Het voelt kut, maar als je 14 bent weet ik niet of een lange afstandsrelatie wel gaat werken. Ook, hoe ga je het vervoer betalen?

Appen, FaceTime? Je kan ook je ouders soms vragen of zij jullie willen brengen.

weg

even flink zijn en hem vergeten. Het was leuk in de vakantie, maar de vakantie is nu voorbij. Jullie zijn echt te jong voor een afstandsrelatie; niet alleen door de afstand maar ook: hoe ga je de reizen betalen? Hoe doe je dat met slapen als je dat überhaupt al mag van je ouders? Hoe ga je al dat bellen betalen?

Even lekker huilen, chocolade en ijs eten en met een vriendin een huilfilm kijken.

Er komt vanzelf iemand op je pad die wel in je buurt woont.

Sterkte. :hugs: