Hey meiden,
Ik heb op vakantie dus een superleuke jongen ontmoet maar ik zit nu dus met een probleem. Toen ik hem ontmoette zei hij meteen dat hij een vriendin had. Ik dacht meteen; Jammer, maar niks voor mij dus. Ik trok de rest van de week met hem op en nog een ander stel vrienden. Hij zocht steeds meer toenadering en ik begon hem steeds leuker te vinden. Toen heeft hij mij dus uiteindelijk gezoend en de rest van de week hebben we nog een aantal keer gezoend. Ik vind hem dus echt leuk en hij mij ook en we gaan ook afspreken aangezien hij dichtbij woont. Hij zegt dat hij het deze week gaat uitmaken met zijn vriendin , maar ik voel me er gewoon echt kut bij dat ik een relatie van een jaar heb verpest. Hij zegt dat hij zich echt een lul voelt en dat hij het niet uitmaakt omdat hij perse een relatie wil met mij maar omdat hij zijn vriendin niet meer leuk vindt. We whatsappen nu 24/7 maar ik voel me er echt kut bij eigenlijk en ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik vind hem zeg maar best wel leuk, maar moet ik een relatie met hem beginnen, terwijl hij ook gewoon is vreemdgegaan toen hij een relatie had met zijn vriendin, of moet ik tegen hem zeggen dat ik denk dat het toch echt een vakantieding was? Ook heb ik het gevoel dat ik echt het leven van die vriendin van hem heb verpest.
Iemand advies?