Vakantievrienden maken ;D

Hey guys,

Ik ben vroeger erg veel gepest en daar had ik heel veel last van. Nu nog steeds, het lukt me maar niet op vakantie vrienden te maken. Overal zie ik leuke groepjes met meisjes maar mij is het zelden gelukt. Ja vroeger, toen ik heel klein was, zoals elk klein kind. Maar tegenwoordig niet meer. En ik ben ook bang om vrienden te maken. Dat ze me niet aardig of leuk vinden. Ik heb het elke vakantie tot nu toe geprobeerd, naar de tafeltennisbaan gelopen, meegedaan met een grote groep, maar het liep uit op niks.

Vorig jaar had ik dan eindelijk vrienden gevonden, maar naar 3 dagen trokken ze alleen nog maar met zijn alle op en lieten ze mij stikken. Kortom, ik durf niet meer. Als ik een meisje tegenkom wat mij wel aardig lijkt, probeer ik een gesprek aan te koppelen, maar telkens lukt het maar niet. Misschien ben ik te enthousiast. Of zo iets, maar ik weet het gewoon niet. Het lukt me keer op keer niet.

Weten jullie iets waardoor ik dit jaar wel vrienden kan maken? Telkens zit ik er wel mee, want mijn ouders vinden het ook niet zo leuk als ik heel de vakantie bij de caravan hang. Weten jullie iets? Laat het me weten, want dit jaar wil ik echt een super leuke vakantie krijgen, met vrienden.

Liefs,

Freedom

Er zijn een aantal topics waarin tips staan voor hoe je vrienden moet maken, ook vakantievrienden. Gebruik even de zoekfunctie en vraag het daar nog eens. (: