Vakantieveilingen.nl

Heeft iemand ervaringen met vakantieveilingen.nl ?

Ik had namelijk meegemaakt dat mn moeder iets had gewonnen, maar dat ging niet meer door ofso, maar het was alsnog van haar rekening gehaald…
Slechte ervaring dus…
Maar ik wou nu zelf een moederdag cadeau ‘winnen’ voor haar op de site, alleen wou ik dus weten of iemand ook andere ervaringen heeft ?

Alleen maar goede ervaringen? Heb nu 5 keer iets gewonnen en allemaal prima gegaan.

Tot nu toe alleen top ervaringen!

Ik heb goeie ervaringen! Had een keer een veiling gewonnen, bedrijf die dat verzorgde ging failliet vlak voor ik er heen zou gaan en heb netjes mijn geld terug gekregen van vakantie veilingen. En mijn moeder wint altijd weekendjes weg, heeft een paar keer gehad dat ze bij het hotel elke keer geen plek hadden, toen heeft ze ook haar geld terug gekregen.

Ik doe het heel vaak voor restaurants, sauna of festivals. Ook een keertje paintball, maar is allemaal goed gegaan. Was er ook een reden dat het niet doorging? Want waarschijnlijk ligt het dan aan het bedrijf dat de prijs aanbood en niet aan vakantieveilingen zelf. Denk dat als je een klacht had ingediend, je je geld wel terug had gehad.

Een vriendin van me had een keer een reisje naar Parijs geboekt, maar dat ging ook niet meer door door het hotel. Heeft ze wel het geld van teruggehad. :slightly_smiling_face:
Normaal is het wel betrouwbaar.

Dan moet je moeder vragen of ze het geld terugkrijgt, want sowieso dat dat dan gebeurt.
Behalve natuurlijk als je zelf het niet door laat gaan, dan uiteraard niet haha.

Maar ik heb ook alleen maar goede ervaringen!
Ik koop soms zelf tickets voor dingen die ik met winst doorverkoop haha.

Ik heb ook goede ervaringen hiermee. Wij gebruiken het voornamelijk voor pretparken, afgelopen week heb ik zelfs nog twee kaartjes gewonnen voor Bobbejaanland, was zo’n twintig euro goedkoper uit. Ik heb er in ieder geval geen slechte ervaringen mee, vind het alleen altijd lichtelijk dubieus dat de biedingen soms per twintig à dertig euro omhoog schieten :’)

Ja, zijn waarschijnlijk van die mensen die de prijs omhoog moeten laten gaan.
Maar toen ik voor walibi bezig was, zat ik daar echt super chagrijnig; WTF DOE JE. WAAROM GA JE ZOVEEL OMHOOG.

Ik heb er wel goede ervaring mee. Vriendin ging ooit eens paintballen en mijn zus is eens naar een huisje in een soort Roompot idee-vakantiepark geweest voor n weekje.
Ook is zij zo een keer naar een hardcore feest geweest haha.

En mama en ik hadden n keer een busreis van 3 dagen naar Parijs gewonnen (de vriendin van mijn moeder eigenlijk, als cadeau voor mn moeder en mij omdat we nooit op vakantie kunnen ivm geld). Dit was vorig jaar.
Echter werd (en ben) ik zo ziek, dat we gewoon niet konden gaan. Situatie uitgelegd aan Vakantieveilingen.nl omdat hij t/m 2013 geldig was & in overleg met Slangenreizen mogen we er in 2014 nog gebruik van maken.
Ook heb ik voor mijn moeders verjaardag zo ooit een cadeau gekocht, ook prima gegaan :slightly_smiling_face:

Dus hoop in het najaar eens naar Parijs te kunnen, wauuuuuuuuuw, droomdroom

Goede ervaringen dus :slightly_smiling_face:

Let er wel op dat als je ergens op gaat bieden, en je wint, MOET je jouw geboden bedrag betalen. Dus je kan niet voor de grap overal op gaan bieden.

Haha ja inderdaad!
Ik wil zo graag eens naar n dierentuin, lijkt me gewoon tof haha. Maar word bijv op de Apenheul ineens van 2 euro, zomaar 25 euro geboden… Dan heb ik al iets; LAATMAAR :"D

Joh…

Ja dat is een jaar geleden gebeurt, er was een hele drama geweest en ze heeft het uiteindelijk volgensmij met moeite teruggekregen.

Haha dat is wel slim !

Heel erg bedankt voor alle reacties. Ik ga het zelf dan ook maar gewoon uitproberen, hopelijk win ik iets leuks voor mn moeder :slightly_smiling_face:

Ha ha
Je zou zeker niet de eerste zijn die dat doet

Zo vanzelfsprekend is dat niet, mijn zusje heeft weleens iets totaal nutteloos gewonnen omdat ze ‘even wou proberen’ :’)

Ik heb weleens gehad dat ik Dr. Fish had gekocht, wij daarheen, bleek dat het niet door kon gaan omdat de vissenbak kapot was ofzo. En ze waren ons vergeten af te bellen.
Maar dat is dus meer een slechte ervaring met dat bedrijf, met vakantieveilingen is altijd alles goed gegaan!