Vakantietips?

van de zomer ik vier weken lang (!) rondtrekken door ierland en engeland met mijn ouders. (om de twee dagen naar een andere camping.)
dat is op zich wel leuk hoor, maar het lijkt me ook wel heeeel saai. Want mijn ouders zijn gewoon best wel saai vind ik.
En we slapen met z’n drie in een tent, die niet zo heel groot is. dus waarschijnlijkga ik dan heel veel ruzie maken, omdat ik er gewoon niet tegen kan om geen eigen plek+ privacy +tedicht op mensen zit. dan word ik strontgeïrriteerd.
dus, hebben jullie tips tegen;
verveling. (ik zit in een tent…)
en tegen ruzie met mijn ouders. ?
daankje alvast. :slightly_smiling_face:

Hm ja, ik weet wat je bedoelt. Als je zo lang op elkaars lip zit raak je gewoon geïrriteerd aan elkaar.
Misschien kun je overdag zorgen dat je genoeg te doen hebt op de camping… je kunt in 2 dagen niet echt vrienden maken misschien, maar je kunt wel gewoon bij de pinpong tafel staan of iets.
Dan kun je 's avonds bij je ouders zijn… en los je het probleem van ruzie + verveling op (:
Of je kunt een portable dvd speler of zo meenemen…

ja inderdaad, maar we gaaan overdag wel vaak weg, maar dan gaan we wandelen ofzo.
vind ik op zich helemaal niet zo erg, maar mijn ouders wandelen zo langzaam, laat ik maar zeggen, stevig doorlopen vind ik best leuk hoor, maar zo langzaam stap voor stap. en ik mag dan niet in mijn eentje snel verder lopen. :expressionless:

Dan moet je vragen of je niet altijd mee hoeft te gaan met wandelen :wink:
En dan kun je rond gaan hangen bij de pingpongtafel of bij het zwembad. Er komen dan vast wel leuke mensen voorbij, hoewel je maar 2 dagen op 1 camping blijft.
En neem dingen mee die je leuk vind om te doen en alleen kunt doen. Neem bijvoorbeeld wat tijdschriften mee, of ga iets creatiefs doen.
Mag je trouwens echt niet in een klein tentje slapen zonder je ouders?

Koop nog een tent erbij, het kost heus geen fortuin…

@JustxDreaming;
oke, hopen dat er zoiets is,want meestal gaan we naar van die minikampings. :stuck_out_tongue:
maar toch bedankt, en er is niet genoeg ruimte in de auto voor nog een tent. :expressionless:

Want we gaan met de boot, en dat is het weer duurder om een aanhangwagen mee te nemen, en kost extra benzine en tijd enzo.

-

en, haha, ik durf niet zomaar op iemand af te stappen en in het engels te gaan praten. (A):blush:

Aah jammer :frowning_face:

ja klopt. :stuck_out_tongue:

Niet meegaan lijkt mij.
Mijn vakanties gingen op een gegeven moment ook zo.
De eerste paar dagen gingen nog wel, maar daarna sloeg de verveling toe.
Sindsdien ga ik niet meer mee.

Anders zou ik lekker veel leesvoer meenemen, puzzels, tijdschriften en de hele dag luieren aan 't strand of zwembad.

Niet meegaan ?
Of vraag of je een vriendin mee mag nemen?

@krablapje,
hoe oud was jij toen je niet meer meeging?
want de topicstarter is14 en dan mag je meestal nog niet vier weken alleen thuis blijven .:stuck_out_tongue:

maarik hebiegenlijk niet echt tips, omdat het een beetje lastige situatie is… :stuck_out_tongue:

vraag een vriendin mee

@xxBrunette;
dat mag niet…

en vier weken is daarvoor ook wel een beetje lang.:stuck_out_tongue:

Zou je niet gewoon een eigen tentje mogen hebben?
Of als de camping leuk is vragen of je er een paar dagen langer kunnen blijven? Zodat je leeftijdsgenootjes kunt vinden?

neem tijdschriften en films mee. (A)

heee, als je maar 2 dagen op een camping bent, dan zie je die mensen toch maximaal maar 2 dagen haha ik zou me lekker laten gaan daar! :stuck_out_tongue:
campings zijn leuk, je vermaakt je wel!