Vakantieplekje aan zee met uitgaansgelegenheid gezocht!

Hee!

Deze vakantie wil ik met m’n nichtje naar zee gaan voor een paar dagen. We hebben een actie van de Kruitvat waarbij één overnachting in een hotel 12 euro kost en hierbij kunnen we uit 100 hotels door Nederland kiezen, maar we willen wel graag aan zee dus blijven er maar een paar hotels over.

Deze potentiele plekken zijn : Egmond aan Zee, Wijk aan Zee, Callantsoog, Noordwijk aan Zee of Wassenaar. En ook nog een paar in Zeeland: Burg-Haamstede en Westkapelle.
We hebben al een beetje rondgezocht op google qua uitgaansgelegenheid etc maar daar kunnen we ook niet veel op vinden en als je er woont weet je toch wel meer leuke cafe’s en discotheken etc : )

Dus woont iemand in één van deze steden of kent één van jullie deze steden en hebben jullie aanraders welke stad leuk is en waar ook leuke uitgaansgelegenheid is met wat meer jongeren etc?
x x x x x x x x x x x x

http://www.hotelmomentvoucher.nl/
Dit is overigens de site van de hotels waar we uit kunnen kiezen : )

Zantvoort, is wel heel leuk ook al staat hij niet hierboven

Welke plaatsen in Zeeland? ik kom uit zeeland dus kan je er mssg wel wat over vertellen

Burg-haamstede en Westkappelle ofziets!

Renesse is in de zomer soms wel leuk, dat is dicht bij burghaamstede. Rijden als het goed is ook bussen in de zomer naar toe, anders is het aan te fietsen.

In westkapelle is niet zo veel volgens mij, dan moet je naar de hooizolder of naar middelburg centrum. Daar ben ik maar 1 keer geweest, dat was toen wel heel leuk maar dat kan ook natuurlijk aan de mensen liggen met wie je gaat.

^ oke dankje! ik zal nog wel even informatie zoeken over renesse etc: )

up!!!

Wassenaar is op zich ook wel leuk.

^ haha jou ondertitel. ik kan me er ook dood aan irriteren ; p, maar dankje voor je reactie!

up

up

Burgh-Haamstede! Ik heb er samen met mijn vriend, beste vriendin en haar vriend (zijn samen goede vrienden) in een huisje gezeten op het landalpark afgelopen zomer. Burgh-Haamstede is echt heel leuk, lekker rustig, 5 minuten van het strand fietsen en ong. 5 kilometer naar Renesse. Wij hebben het toen op de fiets gedaan en dat was best wel goed te doen!

Inderdaad, Burgh-Haamstede! Je meot dan wel ergens een fiets huren, want we vonden niet veel te doen, daarzelf. maar alles waar je wel wat kunt gaan doen ligt op een fietsafstand(: