Vakantiemedewerker(s) voor camping Fr

Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen, maar anders hoor/merk ik het wel :wink:

Ik ga aankomende zomer (over een maandje al) vakantiewerk doen in Frankrijk. Dit doe ik samen met 4 andere meiden (die ik niet ken). Het is een gezellige familiecamping in de buurt van Montlucon. De camping is Nederlandstalig en kleinschalig.

Omdat er een meisje is afgehaakt wegens priv├ę omstandigheden, zoekt de camping nog versterking voor de zomervakantie. Ze vroegen aan mij of ik nog iemand wist, en eigenlijk weet ik dat niet. Maar misschien is er nog wel iemand die dit leest en een gave uitdaging zoekt!
Het is vari├źrend werk van animatie, receptie tot bediening en wat schoonmaakwerk. Van alles wat dus! Voor eten een slaapplek wordt gezorgd. Daarnaast krijg je ook nog eens een leuke vergoeding (+ een bonus als je je werk goed verricht).
Zelf ga ik voor 4 weken op deze camping werken.

Ik wil je graag informeren en in contact brengen met deze camping. Vraag gerust :slightly_smiling_face:

Liefs Laura

Heyhey,

Ik ben wel geïnteresseerd! Zou je meer informatie kunnen sturen?

Je hebt een priveberichtje! Ik hoop dat die goed is aangekomen :slightly_smiling_face: