vakantieliefde.

dat is zo ^$##$# he. en vooral als degene dan ook in het land woont waarin je op vakantie bent. en je gewoon elke avond bij hem bent en naar het strand gaat enzo
en je dan ruzie op de laatste nacht krijgt waardoor je hem niet meer spreekt en naar huis moet gaan zonder afscheid, en geen tel nr of msn helemaal niks.

ohhh vreselijk. hij werkte daar dus achter de bar en er is wel een site van dat ‘appertementencomplex’ en ik zie hem daar ook op de foto staan haha, en er staat ook email van hun bij… maar ja ik weet niet of ik het moet doen? ;p lijkt wel raar als ze opeens zo’n mail van me krijgen haha. maar ik mis hem wel.
i don’t knowwww :frowning_face:

Hmmm, ja ik heb ook een jongen in italie…
Ik spreek hem nog best vaak, en hij is wel grappig=D

En die mensen van het hotel zullen vast niet meer weten wie je bent, dus doe het gewoon!

Dat is zeker kut.
Aan de ene kant zou ik zeggen: gewoon proberen (zou ik zelf doen). Misschien krijg je 'm niet te pakken, maar stel je voor dat je altijd spijt zal hebben als je het niet probeert. En hoe langer je wacht, hoe minder kans er is dat je 'm ooit nog vind. Trouwens, als jullie daar bekant een stelletje waren (zo komt het op mij over) zal 'ie 't denk ik niet zo raar vinden om nog wat van je te horen.

Maar denk er wel aan: hij woont in het buitenland. Een lange afstandsrelatie is altijd pittig (mocht je hem vinden en het iets worden). Zou je dat er dan voor over hebben? Misschien is het beter voor jezelf om hem meteen uit je hoofd te zetten, dat is iig makkelijker. Al is het laf om altijd de makkelijke kant te kiezen en mis je dan vaak de moosite momenten uit 't leven. En is het belangrijk je hart te volgen.

Ja we waren wel een ‘stelletje’ haha, was wel duidelijk maar ja ik weet niet… Hij zij dat ik vooraltijd in zijn hart zit enzo haha, en hij zei dat hij in december in nederland gaat wonen (denhaag) omdat zijn broer daar woont. Maar hij moet dan eerst een visum krijgen en dat lukt niet zo makkelijk. Hij is wel 18 en ik ben 15, maar de reden dat we ruzie hadden zet me een beetje aan het twijfelen. En als die geen visum kan krijgen word het helemaal niks want hij woont in turkije.

hij keek met wel zo verdrietig aan die laatste nacht, volgens mij wist hij ook niet dat ik de volgende dag weg zou gaan of ja ik had het wel gezegd maar misschien dacht hij dat ik later op de dag zou gaan want het was toen best wel vroeg. want hij is wel zo van dat hij dan nog naar me toe zou komen. En waarom ik niet naar hem ben gegaan weet ik ook niet, had het gewoon moeten doen

Misschien zit hij op facebook?

heb hem al opgezocht… maar in turkije zijn er heel veel met die naam, en ik weet ook niet in welke plaats die woont omdat hij daar werkte als barman en hij zat in dat hotel maar hij woonde ergens anders, maar ik weet dus niet waar … en als ik zijn naam intyp krijg ik echt iets van 5000 resultaten ofzo

ik zou het gewoon doen hoor, zeker omdat die jongen niets van jou heeft om je te contacteren. Als hij je niet wil spreken is dat zijn keuze, en dan heeft 'ie tenminste ook jou mail. Maar nu kan hij je helemaal niet bereiken

ik zou gewoon dat mailtje sturen ! en niet te lang wachten, want jij bent hier degene die het nog kan goedmaken, aangezien hij helemaal niks van jou heeft, geen tel nr & geen e-mail…

Ik zal je 1 ding vertellen, hij gaat geen visum krijgen. Het is voor Turken echt heel moeilijk om een visum te krijgen, en al helemaal om hier te komen wonen. Er moet iemand garant zijn hij moet een paspoort kopen het kost veel geld… etc etc.

Ja … dat dacht ik ook al, en dan kan het toch niks worden want dan woont hij in turkije en ik in nederland. en ik ben 15, haha ik ga echt niet zomaar ‘even’ naar turkije.

O ik weet eigelijk wel hoe je je voelt.
Dit heb ik ook een keer gehad 2 jaar geleden.
Gelukkig ben ik nu een maand samen met mijn vakantieliefde en helemaal blij.

Gewoon contact zoeken!

Ik geloof niet in vakantieliefde.
Tenminste, niet meer op mijn 21ste, niet meer op een camping en niet meer op die manier.
Vaak zijn 't barkerels die je paaien, ruzie maken en laten stikken.
That’s life.

Zoiets had ik ook.
Alleen hadden we geen ruzie…

Mja ik mis hem verschrikkelijk, alleen hij mij niet :\
En nu moet ik doorgaan met mijn leven, maar ik ga stiekem kapot van binnen…

Ben je nu met hem samen die je 2 jaar geleden had ontmoet?
hmm ja ik ga dan toch maar die mail sturen denk ik… :stuck_out_tongue:

Gewoon die mail sturen! Je hebt toch niks te verliezen? :slightly_smiling_face: Ik heb een beetje hetzelfde, ook afgelopen zomer in Italië een hele leuke Italiaanse jongen ontmoet. We hadden het zo leuk samen, en hij was zo liehieeef! Elke avond met zn tweeën aan het water, ooo het was zo perfect. Haha, maargoed ik heb nu ook na heel wat speurwerk zijn Facebook gevonden en hierop stond zijn e-mailadres, dus ik heb hem een mailtje gestuurd. Ik zat eerst ook heel erg te twijfelen, omdat ik hem nog een paar keer had gesmst, maar op een gegeven moment antwoordde hij niet meer, dus ik voelde me best wel ‘gedumpt’ haha, vooral omdat hij bij ons afscheid best emotioneel was, en bang was dat ik in Nederland een nieuw vriendje zou krijgen enzo. Maar oke, ik heb hem gewoon een mailtje gestuurd, en ik zie wel wat ik terugkrijg! :slightly_smiling_face: Ik heb niks te verliezen in ieder geval.

Aah ik had dat ook alleen wel anders. in italie 3 jaar geleden had ik echt een supereleuke jongen ontmoet, hij had alleen een vriendin. Later belden we wel is enzo en toen zei die van ja jij deed altijd zo afstandelijk, wel aardig maar alsof je me helemaal niet leuk vond enzo, anders had ik het uitgemaakt met mijn vriendin en hadden we nu verkering enzo. ik baaalde zo hard, maar ik ben nu wel blij dat het zo is gegaan. ik ben weer een ervaring rijker en ik heb nu een veeel leuker vriendje :L:L:L

ECHT IK HEB PRECIES HETZELFDE ALS JOU! alleen is die van mij veeeel ouder als ik. Maargoed: VERSTUUR DIE MAIL! Ik durfde eerst ook niet hem op facebook toe te voegen en nu heb ik dat edaan ook op msn, en hebben we gepraat op msn enzo. En toen zei hij dat ie evrliefd op me was! :slightly_smiling_face: (alleen was hij veel ouders dus is het niks geworden…) maare cht, wat kan er misgaan? Hijw oont toch ver weg! :stuck_out_tongue:

Nee helaas niet met hem.
Heb deze zomer mijn vriend ontmoet in hetzelfde hotel.
Zijn vandaag precies al 5 weken samen.
En nog steeds helemaal gelukkig.

De herfstvakantie zelfs al samen op vakantie