Vakantieliefde...

Ik zit met een probleem. Ik was laatst op vakantie in Turkije en kwam een super leuke jongen tegen, net twee dagen voordat ik weg ging. Hij komt uit Georgie en is 19, ik ben 14. We hebben gepraat in het zwembad daar(over vanalles en nog wat.) En hij heeft me een kus op mijn wang en in mijn nek gegeven, heel lief. De dag dat ik wegging heb ik hem mijn e-mail adres gegeven, en is hij mij komen uitzwaaien. Ik heb hem nog een knuffel en een kus gegeven. Eenmaal in het vliegtuig begon ik hem te missen, ofja zo voelde het. En telkens als ik aan dat gesprek terug denk, en dat hij zo lief was, mijn hand vasthield en mee onder water duikte, voel ik zo’n raar gevoel. En dan denk ik: Halloo! Je kent hem nog pas twee dagen! En hij woont 3000km ofzoiets van je vandaan! Maar dat gevoel wint het. Wmoet ik doen?? Hem vergeten. Of contact blijven houden? Of… I don’t know. Help me please.

hij heeft jou mailadres, dus dan zal hij wel contact met je opnemen als hij dat wil, anders laten gaan…

Het is maar een vakantieliefde. Jonge >.<

Stuur hem een mailtje en vraag of alles goed met hem gaat en of hij goed is thuis gekomen e.d. Dan zie je vanzelf wel of hij antwoordt.
En voor de rest: ik zou er niet van uitgaan dat het iets wordt met hem aangezien hij in Georgie woont, dus het beste kun je gewoon vriendschappelijk contact via de mail houden denk ik.

T’hoefd niet gelijk te betekenen dat het niks kan worden met een vakantie liefde? Ik bedoel, ik heb nu ook een vriend wat mijn vakantie liefde was. Maar oké ergens geef ik je gelijk. Georgië is wel héél erg ver.