vakantieliefde ...

Ik heb een megaaa probleem.
Op vakantie ben ik heel erg verliefd geworden op een jongen en we hebben gezoend . Nu mis ik heb zooo erg, maar hij woont in het buitenland. Elke keer als ik aan m denk word ik warm van binnen, maar ook verdrietig omdat ik eraan denk dat ik hem nooit meer zal zien. Iemand tips…? Ik kan ze goed gebruiken!
xx Carly

ja , maar ik heb gewoon het gevoel dat ik hem niet had moeten laten gaan … leuk grapje :wink:

Verliefd worden op iemand anders helpt wel goed trouwens!
Euhhmm, schrijf alle slechte punten van hem op. (Ja, daar wil je nu misschien niet aan denken, maar je moet hem toch wel vergeten, want je ziet hem niet meer.)
Ga leuke dingen doen, zoek afleiding.
En met de tijd, ga je hem zelf vergeten, omdat je hem niet meer ziet, niet meer hoort. Dat komt vanzelf wel.

hoe had ik wat kunnen voorkomen ?

Ik snap wat je bedoelt!
Je mist die hele sfeer van toen… en de muziek die je luistert die je toen ook hoorde enzo.
Het is gewoon lastig, want ik weet niet of je nog contact met hem kan zoeken of je zijn msn hebt of zijn nummer?
Anders kan je er niks aan doen, dat heet nou vakantieliefde!

Waar komt hij vandaan als ik vragen mag?
als hij in Belgie woont dan zou je hem nog is kunnen zien. en hetzelfde met duitsland maar verder word al moeilijker us het ligt eraan waar hij vandaan komt

hij komt uit spanje , dus dat is redelijk moeilijk. ik heb m ontmoet op een language school in londen, en het was liefde op het eerste gezicht (ja, van beide kanten.) ik ben nog nooit zo verliefd geweest, ook niet op jongens uit mijn omgeving. ik heb wel zn email enzo, maar ik durf niet te mailen, omdat ik niet weet wat ik moet zeggen . helluuup!

lastig ja, spanje…
maaarr je hebt zn email, dus als ik jou was zou ik 'm gewoon mailen!
je kan toch vragen hoe het met hem is etc.? daar is toch niks raars aan?:stuck_out_tongue:

vraag hoe het met hem gaat en of hij nog wat leuks gaat doen en je kan zeggen dat je hem mist.

bedankt allemaal! het is gewoon lastig … mensen met ervaring>?

ik bedoel of er mensen zijn die dit wel eens hebben meegemaakt . :wink:

Dit is dus echt exact hetzelfde wat er bij mij afspeelt. Ik heb in Italië een superleuke jongen ontmoet, we zijn een paar dagen met elkaar geweest en hij gaf me het beste gevoel dat een jongen me ooit had gegeven. Hij was zo lief, en ik voelde me zo goed bij hem. Maar, daar gaat het nu niet om. Ik wist de eerste dagen ook totaal niet hoe ik hem moest vergeten, ik heb zelfs een paar keer gewoon keihard moeten huilen om het idee dat ik hem nooit meer zie. Maar, mijn tip is: probeer hem te vergeten. Ik weet niet hoelang het nu is geleden, maar bij mij is het morgen precies een week geleden dat ik afscheid van hem heb genomen, en het gaat nu al een stuk beter dan een paar dagen geleden. Ik weet niet of je nog contact met hem hebt, maar dat is géén goed idee. De eerste paar dagen smsten wij ook nog, waardoor je steeds aan elkaar herinnerd wordt, en hoopt op een smsje of iets, maar als je geen contact hebt vergeet je hem echt sneller. Ik weet dat je er echt kapot van kan zijn, ik heb precies hetzelfde gehad, maar probeer hem te vergeten. Ga leuke dingen doen, je mag best aan hem denken, maar je merkt dat het al snel minder wordt.

Woeps, wat een verhaal haha!

herkenbaar! heel erg! bedankt voor de tips , jij succes ermee nog!

heb je zijn adres? anders heb je weer een leuk vakantieadresje :slightly_smiling_face:

ik raad voor mezelf een vakantievriendje af hihi:P
ik ga volgende week op vakantie.
want ik ben bang dat ik precies hetzelfde ga krijgen als ik een holidaylover hebxD

ok ik schaam me er een beetje voor, maar ik ben iets vergeten te zeggen . hij heeft een vriendinnetje in spanje. toen ik aan hem vroeg waarom heb je het niet gezegd , zei hij Because i love you. … dus hij is echt verliefd op me .

Kijk om je heen ga op zoek naar een andere leuke jongen,
Dat hielp bij mij ook
Of spreek veel met je vriendinnen af,
zorg dat je iedere dag iets te doen hebt zodat je niet veel tijd hebt om aan hem te denken (:

uhm dan moet je hem al helemaal vergeten ik haat het sowieso al als een bezette jongen mij versierd dan voel ik me opeens heel naar als ik dat weet en dan hoef ik die jongen gelijk al niet meer

hmmm dan kan je toch beter echt je best doen om hem te vergeten!
hij woont in spanje en heeft ook nog eens een vriendin…

hahaha ik heb zo’n beetje hetzelfde meegemaakt :slightly_smiling_face: In mei een turkse jongen in turkije. Bleek achteraf ook een vriendin te hebben en met elk meisje dattie kan krijgen naar “ons zoenplekje” te gaan. maarja, dan moet je ook niet lekker naief een crush op iemand uit het animatie team hebben En ook hij zegt dat ik zo bijzonder ben en dattie op me zal wachten enzo. Mijn advies: trap er niet in. Hij meent er waarschijnlijk geen zak van, anders zou hij je wel op komen zoeken en het uit maken met zijn vriendin. En I love you is makkelijk gezegd via internet. Je kan het hem zelfs gewoon zeggen dat je het niet zo vertrouwt, kan je zijn reactie ook peilen en jij weet waar je aan toe bent.