vakantieliefde

hey meiden,

Helaas is school voor mij weer begonnen maar ondanks dat heb ik wel een super leuke vakantie gehad :flushed: .
Toen ik 2 weken lang op vakantie was in Frankrijk heb ik namelijk een super leuke jongen ontmoet, ik heb me nog nooit bij een jongen zo op mn gemak gevoelt, en nog nooit zo hard gelachen, gewoon echt geweldig, en ondanks ik hem pas op het laatste moment van de vakantie heb ontmoet, hebben we het echt super leuk gehad :hugs:
Totdat we allebei dezelfde dag weer naar huis gingen, dat was echt vreselijk. De hele reis naar huis aan hem gedacht. “ga ik hem ooit nog zien? Of was dit het” dat ging de hele tijd door mn hoofd, want ik vond (en nu nog steeds) hem zo leuk ! sinds 2 augustus was ik weer thuis en meteen hadden we weer contact, wat was ik blij. We bleven maar praten en praten, het voelde echt goed. Hij is zelfs een week later naar me toe gekomen met de trein ! voor hem 1,5 uur reizen, dat hij dat voor me over had zeg…
We hebben het echt super gehad en het was nog steeds zo leuk als in Frankrijk. Ik ben zo blij dat ik hem ontmoet heb, en we hebben nu eigenlijk ook wel iets zegmaar, tenminste, zo’n gevoel geeft hij me, en hij zegt best vaak dat ik ‘de zijne’ ben, super leuk natuurlijk, maar het is nu al wel bijna 3 weken geleden dat hij hier was, en hij wou vorige week ookal komen maar dat kon niet:( nu komt hij waarschijnlijk volgende week en ik mis hem zo erg :frowning_face: echt een vreselijk gevoel… ik wil hem ook echt niet kwijt en heb zoveel geluk gehad dat ik hem heb ontmoet. Ik wil gewoon niet dat het allemaal slecht afloopt omdat hij wat verder weg woont… heeft iemand ervaring met lange afstands relaties en heeft iemand misschien tips? Bedankt alvast

xx F.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/lotgenoten-lange-afstands-relaties-266208.0.html

Misschien hier eens in kijken?

vooral proberen !
en 1,5 uur valt echt reuze mee ! dat is makkelijk te doen :slightly_smiling_face:
ik zou sws even duidelijkheid vragen over hoe en wat jullie nu verder willen :wink:

succes & hou me op de hoogte
xx

awh ja dat waren we zeker al van plan :flushed: , alleen soms is alles zo onduidelijk, ik zal je op de hoogte houden! X

+ het lijkt me een erg leuke jongen die echt voor jou wilt gaan. Succes!

aww dankje! is hij ook :flushed:

dankjewel ! :wink:

Ja, 1,5 uur valt echt mee. En dit is volgens mij wel de moeite waard.

Geniet ervan en succes met jouw geliefde :slightly_smiling_face: