Vakantieliefde

Heee
Nou ik begin maar gelijk. Het is een best lang verhaal… Ik hoop dat je even de tijd neemt om mijn verhaal te lezen? :slightly_smiling_face:

Ik ben een meisje, 16 jaar en ik ging afgelopen Maart naar Oostenrijk tijdens de skivakantie (één hele week). We zaten in een hotel in Tirol en Ik zag “hem” al vaker rondlopen maar op de donderdag (dus bijna einde van vakantie) zag ik “hem” in de avond, toen ik met me ouders, broers, vriendin van me oudste broer en vrienden van me ouders nog een drankje nam na het avondeten. Ik zette me leukste en liefste lach op en keek “hem” zo leuk mogelijk aan, toen hij langs liep (ik besefte toen al dat hij sws ouder dan 20 was, maar er was iets aan hem dat ik zo leuk vond dat het me niks uitmaakte, die leeftijdsverschil en bij hem blijkbaar ook niet want hij kwam naar “ons” toe) kwam hij naar ons toe en zei eerst hallo, stelde zichzelf voor (wat bleek is dat hij de zoon van de eigenaar van het hotel is) en zei toen in het Duits hele lieve dingen over mij tegen mijn vader!(awkward!! :flushed:) dingen zoals dat ik heel mooi ben en dat ik het gezicht heb van een actrice (super lief natuurlijk! Jammergenoeg ben ik niet heel goed in Duits…) maar daarna vroeg hij dus (aan me vader) of hij zo meteen met Mij mocht dansen :flushed: mijn vader zei blijkbaar ja.
Helaas was het er niet van gekomen. Hij zei sorry en die hele avond liep hij soms nog langs en lachte we naar elkaar.
Die vrijdag ochtend hield hij de deur open voor gasten die naar het ontbijt wilden en langs de receptie moesten (net als ik) en het was precies op hetzelfde moment als dat ik naar beneden kwam :slightly_smiling_face:
Hij zei goedemorgen (helaas was me moeder erbij anders had ik misschien wel een praatje met hem gemaakt) en mijn moeder&ik natuurlijk ook. Daarna liep hij nog even langs bij 't ontbijt en zei tegen iedereen goedemorgen (we zaten samen aan 1 grote tafel)
Die avond gebeurde ongeveer het zelfde als de avond ervoor… Lieve blikken naar elkaar en een beetje contact zoeken van een afstand. Het was al 01:00 uur ofzo en ik ging maar is naar boven, ik zei iedereen gedag en me vader liep een stukje mee en gaf me een welterusten kus, toen kwam die zoon van de eigenaar (Daniël) langs en vroeg aan mijn vader in 't Duits of wij aan onze tafel ook “zo’n papier plastic brilletje” hadden gekregen… Niet dus (achteraf ben ik daar best blij om anders had ik het volgende nooit meegemaakt) Daniël pakte een brilletje en probeerde hem bij me op te zetten (zat ook aan me gezicht enzo :flushed: ) toen ik de bril op had vroeg hij of ik het zag. Als je naar de lichten in het hotel keek zag je hartjes <3 super schattig!!
Op de laatste dag toen we bij de receptie op de taxi’s aan het wachten waren met al onze spullen. Kwam hij heel eventjes achter de receptie staan (iets pakken ofzo) en gaf me een knipoog :flushed:

Ik weet vrij zeker dat hij met me aan 't flirten was die week. Ook al hebben we niet echte gesprekken gehad kan ik hem niet uit me hoofd zetten… We zijn nu 2 maanden verder en ik denk CONSTANT aan hem! Ik ben echt verliefd op hem.
Één van de problemen is is dat hij bijna 2x zo oud is als ik en mij maakt dat niks uit maar ik weet zeker dat mijn ouders, broers en vriendinnen dat heeeeeeel raar vinden :frowning_face:
Een ander probleem is dat ik Daniël vorige maand heb toegevoegd op Facebook en hij accepteerde mijn verzoek (blijdschap!!!) maar hij heeft tot op de dag van vandaag nog geen 1 foto van me geliked :frowning_face: ik wil zo graag contact met hem maar ik durf ook niet met hem te gaan chatten na 2 maanden …

Als je zo lief was om me verhaal te lezen, pleaseee geef je mening hierover of je eigen vakantie love story en geen Omg hij is zoveel ouder dan jij enzo… Ik ben echt voor het eerst in mijn leven verliefd op iemand!

Alvast heel erg bedankt !
Xx love you! :wink:

ah super lief!kijk ik denk dat hij juist weer denkt van “jaa als ik te veel ga liken is het ook wel erg vreemd”
Ik was vorig jaar naar griekenland en daar zag ik elke dag ook de zoon van de eigenaar van het hotel! (toevalligg)
ik had daar een vriendin gemaakt en 2 dagen voor dat we weg gingen kwamen ze naar ons toe om te vragen waar we vandaan kwamen enzo maar meer ook niet…
de volgende avond( de laatste ook)
kwam hij en zn groep er weer aan en toen ging die helemaal complimenten geven enzo en toen vroeg die mij of ik wou trouwen met een blaadje uit de bosjes hahahah maar het was echt super gezellig en heb hem daarna ook niet meer gezien:(
maar ik ga dit jaar weer en dat weet die dus misschien wordt het wel iets gezelligs haha…
maar nu even voor jou : like iets van hem ofzo! en weet jij of je volgend jaar weer gaat?want dan kun je dat zeggen! zovan " jaa ik heb het erg leuk gehad en ik kom volgend jaar weer dus maybe dat ik je dan weer zie?" you never know :)x

Stuur hem idd gewoon een berichtje! Kan nooit kwaad!

Gewoon zelf een berichtje sturen, dat vinden jongens meestal juist leuk :wink:

Mag ik vragen hoe oud je bent?
En ik persoonlijk vind het een slecht idee… Je zegt dat hij een stuk ouder is, hij woont ergens in Oostenrijk en jullie hebben nog nooit echt gepraat. Dat gaat dus alleen maar een teleurstelling worden… Probeer hem te vergeten. Verwijder hem desnoods van facebook zodat je ook niet aan hem herinnerd worden en ga leuke dingen doen/leer andere jongens kennen.

Ik zou m gewoon berichten

Ik wil je niet teleurstellen, maar het kan best zijn dat deze jongen heel makkelijk elke week met een ander meisje flirt. Daarbij is hij een stuk ouder en heeft op dat gebied misschien meer ervaring en springt er dus makkelijker mee om, en neemt het niet zo serieus.
Ik heb zelf een poos in het buitenland in een toeristisch gebied gewoond. Daar zaten de jongens zich al op te warmen op de nieuwe lading meisjes van dat seizoen. Niet dat er ook echt iets gebeurde, maar voor hun is het leuk om gedurende die tijd wat onschuldig te flirten. Daarbij lijkt zijn flirt gedrag erg uitbundig te zijn. Mijn ervaring is dat als iemand je echt leuk vindt, hij wat introverter is.

Ik zou in ieder geval kijken hoeveel vrienden hij op Facebook heeft. Stel hij heeft meer als 1000 vrienden? Dan accepteert hij er waarschijnlijk veel mensen vrij gemakkelijk, en jou dus ook. Je kunt hem natuurlijk ook altijd een berichtje sturen, maar vestig je hoop er niet op! Ik zou de eer aan jezelf houden.

Sorry, dit is waarschijnlijk niet wat je wilt horen. Maar misschien is het wel de waarheid.

Heel erg bedankt allemaal!
@leeka ik dacht dus precies hetzelfde hahaha, Maar toch Heel goed advies dankjewel

X

@mickey
Ja ik ga waarschijnlijk ook volgend jaar! En ik hoop heel erg voor je dat het gezellig word! Dankjewel voor je advies!
Succes!x