Vakantieliefde

Als man op dit forum heb ik toch echt even vrouwenadvies nodig.
Ik ben 19 en heb in de zomer een heel leuk meisje ontmoet op vakantie. We zijn al maanden bijna dagelijks aan het appen en hebben één keer afgesproken, maar verder gebeurt er niet echt wat. Af en toe appt ze me en dan ook heel veel achter elkaar en enthousiast en dan hoor ik tijden niets van haar.

Ik weet zelf ook niet wat ik wil. Wat moet ik doen en wat zou zij denken?

Helaas mag je toch niet als man hier komen, foei Peter.

(En duidelijk zijn, vaker afspreken :wink:. )

Haha, ik vind dit ergens wel schattig, ook al is dit forum écht alleen voor vrouwen bedoelt.

Zoals je misschien wel weet, vinden de meeste vrouwen het leuk als een man veel moeite doet. Nu moet het natuurlijk niet zo zijn dat de vrouw zelf geen moeite doet, maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel. Wonen jullie ver uit elkaar? Ik denk dat je elkaar pas écht goed kunt leren kennen door vaak af te spreken en leuke dingen te doen, dan merk je vanzelf wel of het klikt nu je weer terug bent in Nederland en je gewone leven etc. Vraag haar mee uit, stel iets leuks voor, wees spontaan!

En trouwens, wat bedoel je met “ik weet zelf ook niet wat ik wil?”

Eigk mogen er hier geen mannen komen. Maar om je klein advies te geven.

Ik denk dat jij verdere stappen moet zetten. Dus om bijvoorbeeld nog een keer met haar af te spreken en het er dan gewoon met haar over hebben. Wat zij van jullie vindt en denkt. Ga iets leuks doen, dan leer je elkaar ook beter kennen!

Ik denk dat zij het ook niet goed weet, omdat ze dus afwisselend veel/weinig van zich laat horen?

Ik zou proberen vaker met haar af te spreken, ik denk dat dat veel meer duidelijkheid voor jullie beide zou geven.

Spreek inderdaad vaker in het echt af, dan alleen via whatsapp.

Probeer vaker af te spreken, dan wordt het hopelijk wat duidelijker wat jullie beide willen