Vakantieliefde

Hee!

Ik heb deze vakantie een geweldige jongen ontmoet! We hebben het heel erg leuk gehad samen en we hebben wat heel wat geflirt en gezoend. Maar nu zijn we weer thuis van vakantie en heb ik hem over mijn gevoelens verteld. Hij heeft me gezegd dat hij er niks mee kon en dat begrijp ik. Maar ik vind het echt een kut antwoord, hoezo kun je er niks mee? Waarschijnlijk vond hij het leuk voor vakantie, en vindt hij dat het nu over moet zijn, maar ik hou echt van hem en ik loop nu met een gebroken hart. Wat moet ik doen? Please help me

Doorgaan met je leven, want hij heeft gezegd dat hij niks met je wil.
Is waarschijnlijk niet het antwoord wat je wil horen, maar wel wat je het beste kunt doen.
Afleiding zoeken, iets leuks doen met vriendinnen en gewoon doorgaan.

Ik weet het, maar ik blijf maar denken aan onze momenten samen… die kan hij toch niet zomaar weggooien? ik wil niet verder, ik wil alleen verder met hem.

Maar accepteren wat hij zei en ja… Life goes on he.

Je kan er inderdaad niets mee omdat je iemand niet kan dwingen…

Het laatste wat ik zou willen is hem dwingen. Wat heb je aan een vriend die bij je is enkel omdat jij dat wilt? Dat zou me een stuk verdrietiger maken dan dat het nu doet. Maar hem nu loslaten? Dat is iets wat ik ook niet kan.