Vakantieliefde vinden

heee,

Ik ben net een week terug van vakantie en ik had daar een hele leuke jongen ontmoet! Het begon zegmaar met oogcontact elke keer als ik langs liep en toen elkaar begroeten enzo. De laatste dag met zwemmen raakten we in contact en nodigde hij me 's avonds uit om te chillen met een groepje. Ik moest best vroeg (11 uur) weer naar huis omdat ik de volgende ochtend vroeg op moest om naar huis te gaan. Ik vroeg of hij facebook had en hij zei van ‘ja tuurlijk, zoek op jeffrey, den haag en dan vind je me wel’.
Nou ik heb gezocht en ik kan m nergens vinden! Ik heb ook geen achternaam ofzo maar ik weet dus dat hij jeffrey heet, woont in den haag, 14 jaar, gaat naar een school in scheveningen, doet vmbo en hij heeft 2 zusjes (1 daarvan is een tweelingzus). Ik hoop dat jullie me kunnen helpen hoe ik hem kan vinden want ik zou heel graag nog een keer met hem willen afspreken!

xx

http://www.facebook.com/s…first_focus=1344330593578

Staat ie er tussen?

Weet de de naam van die tweelingzus?
Misschien kan je daar ook op zoeken, want hij zal daar mee bevriend zijn.
Of via een feesjboekpagina waarbij de camping of hotel beschreven staat, daar kan ie zich voor hebben aangemeld.
Anders weet ik het niet meid. Als hij je graag na de vakantie had willen spreken, had ie wel gerichter z’n feesjboek aan je gegeven.

klinkt misschien raar, maar je kunt het op google proberen en dan facebook erachter zetten… soms lukt het…

ja allemaal geprobeerd. Nee ik weet de naam van zijn tweelingzus niet, hij was met een vriend en zijn familie op vakantie (die vriend heeft ook geen facebook/kan m niet vinden…)

Facebook, Hyves, Twitter allemaal al geprobeerd? Of misschien iemand anders die bij dat groepje zat waarmee je 's avonds zat, dat zij hem wel op Facebook hebben? Of inderdaad via die zussen?

Ik dacht trouwens eerst dat je bedoelde dat je op vakantie ging en zo graag een vakantieliefde wou. En hoe je die dan kon vinden :’)

Ken je de naam van zijn school? Hoe ziet hij er uit? Ik kan wel even voor je helpen met zoeken als je wilt :slightly_smiling_face:

Nee ik weet heel weinig. Hij heeft blond haar, beetje krullerig en hele mooie blauwe ogen. Hij is ook best gespierd :grinning:

Hij vertelde ook dat een vriend van hem uit den haag rond 9 juli was overleden nadat hij was aangereden. Volgens mij heet die vriend donnie rog (op internet gezocht)

ik heb dus ook zoiets :
Laatste week op camping in spanje, gingen mn stiefzusje en ik snachts onze tandenpoetsen enzo. Dus wij lopen naar het sanitairgebouw, staat daar ineens een groepje jongens. (bij de vrouwen) komt er een jongen met een dwijl naar buiten. Dus wij gingen helemaal stuk. Had ook wel aardig wat gedronken. Dus ik vroeg of ze meegingen in het sanitairgebouw… daar ging iedereen met water gooien enzo. Maar er was dus ook een jongen bij die ik al vaker had gezien. Hij viel mij gewoon op. Dus ik vroeg zit jijook altijd daar en daar. En hij herkende ons ook geloof ik. Dus ik had hem toen toegevoegd op ping. 2 dagen daarna. mijn 1 na laatste avond voordat we weer naar nederland gingen, kwam ik hem dus tegen en hij riep mij. Dus ik ging bijhem zitten. ik moest eigenlijk al naar mn tent maar hij zei blijf heel even dan loop ik zometeen wel met je mee. Dus ik bleef even daar zitten en hij liep mee richting mn tent. Dus weer voor hetzelfde sanitair gebouw gaf hij me een knuffel en toen zoende we. Nu een week verder… Ik had hem dus op ping alleenwe hebben helemaal niet gepraat en nu heeft hij me gewoon verwijderd. Zal ik hem opnieuw toevoegen en gewoon tegen hem praten ?

Raar dat ie je gewoon verwijdert heeft! Ik zou m opnieuw toevoegen en dan kijk wat hij doet… Je hebt iig zn ping. Ik heb helemaal niks van hem…

opnieuw toevoegen en vragen waarom hij je verwijderd heeft, soms gaan zulke dingen per ongeluk je weet maar nooit! succes in ieder geval :grinning:

lastig maar ik zal eens kijken voor je op facebook, wie weet heb ik geluk met zoektermen! 14 is hij he?

Weetje, aan de ene kant blijft een vakantieliefde meestal ook gewoon bij vakantie, hij kan jouw toch ook opzoeken? ;p

Heeft hij de naam van zijn school verteld?

Zoek op Jeffrey in 'S-Gravenhage. Komt op hetzelfde neer alleen sommige mensen uit Den Haag hebben deze benaming op FB :wink: Succes!

Dankjee! Ja hij is 14 en ik weet niet de naam van zijn school, alleen dat het in scheveningen is. Hij woont dus denk ik wel aan de kant van scheveningen in den haag. Zijn zusje zit wel in den haag op school. Hij zou mij idd ook kunnen zoeken maar ik ben heel lastig te vinden dus daar reken ik maar niet teveel op (ik weet niet hoe ik ervoor moet zorgen dat ik gevonden wordt haha)

Ik plaats hier een link van jeffreys in denhaag en daar reageer je niet op. nou ook fijn

@LisaCatharina Ik had gereageerd: ik had dat al geprobeerd, maar toch bedankt (: