Vakantieliefde verloren

Hallo! Ik heb jullie hulp nodig. Vorige week was ik op vakantie in Sardinie, bij amfibietreks. Op de camping was een superleuke jongen, en hij scheen mij ook wel leuk te vinden. We keken echt de hele tijd naar elkaar, lachten en groetten. Ik was te verlegen om op hem te af te stappen, en de laatste dag, toen ik eindelijk mijn moed had verzameld was hij er niet. Zijn vader nog wel, maar zijn moeder en broer zag ik ook niet. Toen pas besefte ik dat ik echt verliefd was, en dat ik eindelijk iemand had ontmoet waarvoor ik al mijn flirts wilde opgeven. Nu mis ik hem vreselijk, en droom ik elke nacht dat ik hem weer terugvind.

Nu heb ik dus zijn naam niet, en kan ik hem ook nergens meer vinden op facebook/hyves enz. Hij had krullen, rode vans, was heel erg zongebruind en hij had veel rode kleding, want dat stond hem heel goed =).

Weten jullie misschien hoe ik zijn naam kan achterhalen? Of kennen jullie misschien een krullie die vorige week naar sardinie is geweest? Pleaseeee!

xxxx

ah dat is echt super kut. Ik kan je niet helpen, maar mijn vakantie vriendje is echt een eikel :[ Sorry hier heb je niks aan. Upje.

ik snap nooit hoe mensen verliefd worden op mensen die ze nog nooit hebben gesproken, en dan hem ook nog vreselijk missen en elke nacht van hem dromen. kom op zeg, in wat voor sprookje leef jij? grote kans dat hij gewoon een eikel was.

Ik denk niet dat het gaat lukken… je weet namelijk niks van hem… Misschien de enige optie. waren jullie op een camping?? Vaak hebben die een site. (hotel misschien ook wel) Probeer daar een oproep te zetten en hopelijk kijkt je leuke boy er ook op :wink:

Eigenlijk had je gewoon ze vader moeten vragen :stuck_out_tongue: Maarja neem aan dat dat nu niet meer kan :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je hem gewoon moet vergeten, want je komt er niet meer achter …

@anneke1990 ja ik weet het, maar ik dacht ik kan het altijd proberen, niet geschoten is altijd mis. Ze hebben idd een site, maar ik weet niet of je daar oproepjes kan plaatsen! Maar ik zal even kiujken, dankjewel!

Mail ze gewoon dat je wanhopig verlieft bent:P Dan mag het vast wel :wink:

I ksnap het wel.
Heel goed zelfs.
Maar ik denk dat je het pas snapt als je iets soortgelijks hebt meegemaakt.
Weet je dat ie nederlands is?
En misschien welke provincie of wat?

@xxxxnienke, ja ik dat denk ik ook, fijn dat je het snapt! Ik weet dat hij nederlands is, en hij had geen accent.

@anneke1990 haha ja, ik ga denk ik zo een mailtje sturen!

Ik heb eens hetzelfde meegemaakt als jou. Heb achteraf alles geprobeerd om hem terug te vinden, maar het is me nooit gelukt. Misschien heb jij meer geluk, veel succes iig :slightly_smiling_face:

ik heb net hetzelfde meegemaakt, maar heb hem niet meer teruggevonden. het heeft even geduurt, maar heb geprobeerd hem te vergeten. veel succes :slightly_smiling_face:

Herkenbaar verhaal… ik heb nu dus ook hetzelfde, maar in mijn geval was ik niet op vakantie, maar was die jongen dus op vakantie (nouja…dat vermoed ik) in Domburg, Zeeland.
Hij was met iets van 3 vrienden. Het was een blanke jongen (maar het kan ook zijn dat ie gemixt bloed heeft, want hij leek me niet 100% Nederlands) en hij is rond de 20. Hij is 1.80m of langer, donker haar/ogen. Hij lijkt een een beetje op Freddie Prinze jr., met name op deze foto: Freddie Prinze jr. Verder heeft ie 2 kettingen, een zilveren en zo’n mannenketting met van die bruine houten “kralen” , ja ik weet niet hoe ik dat kan uitleggen;) en hij had een oorknop in één oor dacht ik. Hij had adidas schoenen (zwarte met witte strepen aan de zijkant) en en een andere keer had ie nikes.
Ik kwam hem tegen in de nacht van zondag 24 juli op maandag 25 juli, maandag 25 juli op dinsdag 26 juli en van donderdag 28 juli op vrijdag 29 juli… 28 op 29 juli was de laatste keer dat ik hem gezien heb, dus waarschijnlijk is hij de 29e naar huis gegaan… dus als je iemand kent die aan de omschrijving voldoet en sowieso van 24 juli tot 29 juli (kan ook eerder) in Domburg (Zeeland) was, let me know… ja, ik weet dat de kans klein is dat ik hem nog vind (heb me ook al suf gezocht op twitter/facebook/hyves younameit…), maar áls er toevallig iemand is die een vriend,broer, neef,buurjongen,kennis etc. heeft die aan de omschrijving voldoet, dan hoor ik graag wie het isxd!

Ik wil niet vreemd doen ofz, maar aangezien vans ‘hip’ zijn,
Bestaat de kans dat er veel mensen met rode vans lopen, +rode kleding, en hebben meschien wel krullen?

igg: vakantie liefde, is voor de vakantie, ik zie mijn ‘liefdes’ ook niet meer terug :relieved: