vakantieliefde vergeten

Ik heb op vakantie een heel leuke jongen ontmoet. We hebben samen een super leuke tijd gehad en we zouden die dag daarna weer uitgaan, alleen kwam ik er niet in, omdat mijn broertje nog geen 18 was :frowning_face:! Ik vond het lullig om zonder hem naar binnen te gaan, en ik dacht dat ik hem daarna nog wel zou zien. Maar ik heb hem helemaal niet meer gezien en nu ben ik thuis en kan ik hem maar niet vergeten. Ik weet maar heel weinig van hem (niet eens zijn naam, wel zijn leeftijd). Hij zou vandaag vertrekken (woensdag) en ik ben gisteren vertrokken. Hij woont zelf in Duitsland, was met 2 vrienden op vakantie en zat in een appartement 2 min. van de club waar we uitgingen af. Ik geef nooit na een avond mijn nummer aan jongens, voor het stalkgevaar (dat heb ik namelijk wel vaker meegemaakt). Maar nu heb ik daar echt heel erg spijt van dat ik mijn nummer hem niet gaf. Hoe vergeten jullie zo’n vakantieliefde van wie je eigenlijk weet dat het onmogelijk is dat je hem weer ziet? Ik kan wel heel wanhopig alle vakantiehuisjes daar gaan bellen (in dat stadje) maar dat slaat ook nergens op!

Oh ik weet precies hoe jij je voelt. Ik heb dit jaar een jongen leren kennen uit zuid limburg en woon zelf in overijssel. :c Hij heeft daar zijn leven en ik heb hier het mijne. Je moet gewoon afleiding proberen te zoeken. En nu je weer thuis bent gewoon naar clubs gaan in je omgeving, wie weet ontmoet je een nóg leukere jongen.

Bedankt voor je reactie. Gelukkig ga ik nog een keer op vakantie. Dan heb ik sowieso afleiding.

Ah ja, ik ken het. Sterkte.

Oh meis ik weet zo hoe jij je voelt hè! Kende het gevoel nooit echt tot deze vakantie. Pff als ik al aan hem denk… maar oké, voor mij waren er dan ook veel redenen om niks met hem te beginnen (;
Je hebt op dit moment twee opties:

1. Hem opzoeken via Hyves, Facebook, Twitter, weet ik veel. Ik weet niet of je zijn volledige naam kent, denk het niet (: En misschien ook iets teveel werk.
  2. Hem vergeten. Dit lijkt me het meest goede. Ik denk dat er een miljoen meisjes zijn die hetzelfde als jij hebben gehad/hebben (; Maar als je gewoon lekker gaat genieten van deze vakantie, leuke dingen gaat doen met vriendinnen en gaat stappen ontmoet je vanzelf wel weer een andere jongen. Ik weet hoe moeilijk het is, maar vergeten is op dit moment de enige optie. Succes ermee en geniet van je vakantie! ü

Het enige wat ik kan zeggen is vergeten. Echt waar na een tijdje denk je steeds minder aan hem. Dat had ik tenminste.

Ik herken het wel een beetje al was ik niet echt verliefd maar vond hem wel leuk. Oke hier daar je niks aan. Maar ik zal gewoon zorgen dat je leuke dingen gaat doen want tja de kans dat je iemand van vakantie ooit nog terug ziet is erg klein, vooral als je beide in een ander land woont. Je komt vast nog wel een andere leuke jongen tegen!

Nu doet het pijn dat het niks zal worden maar geloof me, alles is 10 x romantischer op vakantie door de omgeving en de sfeer…De kans is heel groot dat als je met hem afspreekt in Duitsland of Nederland, dat het ongemakkelijk wordt en je snel beseft dat die jongen helemaal niks voor jou is. Back to reality, zeg maar. De tijd zal hem langzaam uit je geheugen wissen :grin:

Ik heb dit jaar een jongen leren kennen en hij woont in Zuid Duitsland… Op vakantie was het gewoon geflirt en geklooi, niet gezoend… Maar hij heeft me verteld dat hij me leuk vindt op msn :. En dat hij daar te verlegen was. Gvd.

Als je een andere jongen ontmoet vergeet je hem wel weer… Het is even lastig, maar je moet je er gewoon overheen zetten.

[i]Meiss,
Het is indd gewoon de sfeer omdat het daar waarschijnlijk veel leuker is op vakantie.Na een tijdje zal je hem wel weer vergeten & zoek iemand anders werkt altijd;).En misschien kom je hem ooit nog een keer tegen Never Say Never!

xx[/i]