Vakantieliefde of niet?

Wij gingen afgelopen zomer naar Frankrijk op vakantie. Achter ons bij de receptie stonden ook Limburgers, een tweeling B. em L, die een jaartje ouder waren dan ons (ben van drieling). Mijn ouders gingen wat met hun ouders om en mijn broers en ik met B. en L. Ik vond B. meteen al ‘interessant’ zeg maar. Mijn moeder had wel al vaker gezegd van: “B is een leuke jongen.” Zo was de vakantie ook weer afgelopen en wij gingen nog een week ergens anders heen en hun gingen naar huis. Op die andere camping vertelde mijn moeder me van: " Weet je dat B. jou leuk vind? Je broer zei zo van “Heb je nog lekkere meiden gezien?” Waarop hij antwoordde: “Ja, je zusje”." enzo verder.
Blijkbaar had hij tegen z’n ouders gezegd dat hij mij leuk vond en z’n ouders hadden dat tegen mijn ouders verteld. Ik vind hem eigenlijk wel heel erg leuk. We zijn nu een aantal keer daar op bezoek geweest en hun ook bij ons. Ik weet niet of hij me nog leuk vind en ik durf niet echt actie te ondernemen want dadelijk vind B. me niet meer leuk en voel ik me zo dom.
Wat te doen?

XX Sangue.

‘lekkere meiden.’ :’’’’’’)
Leuk compliment.

In ieder geval.
Ik zou het gewoon vragen.
Wat heb je te verliezen ?

Je hebt niks te verliezen, en ik denk wel dat hij je nog steeds zo leuk vind als hij dat zelfs tegen zijn ouders heeft gezegd.

Maar dan zegt ie misschien nee, en dan voel ik me zo dom als we met z’n alle bij elkaar zitten. Niet dan? X

Dus jij wilt maar afwachten tot hij met een ander ervandoor gaat?

Flirt anders eerst wat met hem, wordt closer met hem, voordat je meteen aan hem vraagt of 'ie je leuk vindt? Haha is best obvious toch?