Het is weer zomervakantie en veel jongeren nemen het er van om zonder hun ouders op vakantie te gaan, of dingen te doen die hun ouders niet in de gaten hebben. Het effect is dat veel jongeren sneller het bed in duiken met iemand die ze niet kennen. Ze worden gelijk verliefd of doen het juist met mensen waar ze geen gevoelens voor hebben. Geldt dat ook voor jou? En is vakantieliefde eigenlijk wel blijvend?
Je moet een vakantieliefde eigenlijk zien als een souvenirtje die je niet mee naar huis kunt nemen…
misschien neem je wel wat mee naar huis als je snapt wat ik bedoel :3
nee geef mij maar vastigheid.
Ik ga niet zo vaak op vakantie en ik heb nog nooit een vriendje gehad, en dus ook geen vakantieliefde xd. mja.
Nee, ik heb een vriend! en wij gaan samen
ik ben net terug van vakantie en ze hadde me dronken gevoerd en heeft 1 jongen het tegen mijn zin met me gedaan gelukkig wel vijlig. maar ik weet niks meer en ben heel bang en boos nu
helaas ik heb al een jaar een vriend dus ja daar ben ik mee
Maar je was toch niet verplicht het op te drinken?
Ik heb nog nooit een vakantieliefde gehad, heb nu bijna een jaar een vriend, nooit meegemaakt eigenlijk… Je moet er zelf toch wat van maken?..
Nee voor mij niet ik heb al een vriend en ben blij met hem .
Maar mensen die het doen mogen het zelf weten
Ja, ik denk ook dat als je zelf er echt wat van maakt dat het blijvend kan zijn.
Aaaw wat erg voor je, gemeen gruwelijk, walgelijk.
ik vind het altijd zo verschrikkelijk als dat gebeurd…
je hebt wel geluk dat hij het veilig heeft gedaan!!
Inderdaad, maar dan moet het van beide kanten komen natuurlijk… (:
Lijkt me niks een vakantieliefde. De naam zegt het al…
Ik ken genoeg mensen die elkaar op vakantie hebben leren kennen
en nu een stelletje zijn, dus het kan best. Maar dan heb ik het dus niet
over die Lloret de Mar vakanties enzo.
kheb nu een vakantievriendje, nouja ik weet niet wat het is eigenlijk…
ik woon in friesland, hij in brabant
het maakt me kapot, omdat ik hem zo leuk vind
vandaag is hij hier de hele dag geweest en het was geweldig !
ik snap niet waarom ik nou op hem moet vallen
toen hij wegging moest ik zo huilen, dit is misschien wel de laatste keer dat ik hem zie.
natuurlijk ik heb een beetje hoop, maar zo’n afstand lukt het nooit
opvrolijk tips ?
ik doe niet echt aan vakantieliefdes.
Voor mij geldt dit niet, ik heb nl. al 1,5 jaar een vaste vriend.
Het is ook niet echt iets voor mij om zoiets te doen…
Maar ik kan het wel begrijpen als anderen het doen, zolang ze maar niet overdrijven. ^^
nee weet ik maar ik was voor dat ze dat deden al redelijk aangeschoten en dan heb je meestal wel zoiets van doe dan nog maar een paar glaasjes ik wist van tevoren ook niet dat die jongen mijn wou gaan ‘‘verkrachten’’ als je het zo mag noemen