Vakantieliefde in Corsica.

Ongeveer een paar weken geleden heb ik een hele leuke jongen ontmoet in Corsica (noem hem even G). G en ik hadden een paar hele leuke dagen samen en toen we afscheid namen was dat dan ook wel erg emotioneel. Er was gewoon echt een band. Eenmaal thuis hadden we contact via facebook, sms en msn. Ook zijn beste vriend (K) voegde mij toe op facebook en met K raakte ik aan de praat. Op een gegeven moment vertelde K mij dat G een vriendin had/heeft maar dat ze waarschijnlijk uit elkaar gaan omdat de vriendin van G vreemd is gegaan. Ik heb G ernaar gevraagd hoe het nou eigenlijk zat en hij zei dat hij heel veel van mij hield en me niet kwijt wilde (een echte cliché eigenlijk XD), hij gaat een dezer dagen met zijn vriendin praten. Nu voel ik me heel schuldig tegenover die vriendin, want als ik dit vantevoren had geweten, was ik nooit met G bezig geweest. Wat moet ik doen? Stoppen met dit hele gedoe, wachten tot het uit is, vrienden blijven…?

Het klinkt wel heel romantisch, een vakantieliefde die nu al van je houd, haha.
Maar ik denk dat jij niet per se de reden bent dat hij het uitmaakt, want zij is vreemd gegaan (zegt ie). Ik zal wel gewoon contact houden maar er niet teveel van gaan verwachten, als ie nu al zegt dat ie van je houd. Dat is wel al erg snel vind ik, en misschien meent hij het daarom niet?
Ik moet wel zeggen dat ik het knap vind dat als je wist dat hij een vriendin had, dat je nooit verder contact met hem had gezocht… Ik lees het steeds meer vandaag op girlscene. En het lijkt me lastig om dan te stoppen, ik bedoel als er echt iets tussen jullie is, dan zegt dat ook wel iets over zijn relatie met zijn vriendin.
Maar ik weet niet of hij het allemaal wel meent, als hij nu al zegt dat hij van je houd en niet over zijn vriendin heeft verteld…
Is hij Nederlands of uit Corsica?

Jij wist niets van deze relatie, waarom zou je dan heel schuldig zijn? Maar ik zou gewoon vrienden blijven en wachten tot het uit is.

Idd.

En om eerlijk te zijn: hij is met zijn vorige vriendin vreemdgegaan, dus de kans zit erin dat hij dat ook bij jou doet.

Waarom moet ze wachten op zo’n jongen?.. :confused:
Dat is kansloos! Move on girl

Dus ze gaan praten over dat zij vreemd is gegaan, maar eigenlijk is ie dat zelf ook…??

Jullie hebben gelijk, hij is ook vreemd gegaan. Maarja, het was toen die met mij zoende niet echt meer ‘aan’, maar ook niet ‘uit’. Tenminste dat zegt ie.
Ik denk dat ik indd gewoon maar vrienden blijf, totdat het uit is.

Mijn ouders zijn op huwelijksreis naar Corsica geweest :‘D
Aan mijn reactie heb je niks :’)

Corsica is echt heel mooi!

Ohja hij komt uit Frankrijk en ja nou het was op vakantie, dus opgezocht op facebook heb ik niet (het staat er ook niet trouwens, kwam ik net achter). En zijn vrienden zeiden het ook niet.

Jeetje lijkt me wel lastig hoor, een relatie met een jongen uit Frankrijk!

^
ik ben het met je eens…
en daarnaast als je een relatie met hem wilt zul je hem heel weinig zien
waardoor je ook niet weet wat hij daar allemaal uitspookt? want hoe wil je daar ooit achterkomen?
ik zal niet wachten… natuurlijk kun altijd vrienden blijven… en stel dat het contact ook blijft en niet verwaterd (of hoe je dat ook schrijft) kun je altijd nog zien of er iets in zit…
maar mijn aanrader nu is gewoon lekker vrijgezel blijven doen en laten wat je wilt… de ‘ware’ kom je vanzelf wel tegen :wink:

True! Jullie hebben gelijk :grinning: Hij is wel superleuk en alles (en het is nu uit met zijn vriendin - yes! Geen schuldgevoelens meer haha) maar Frankrijk gaat hem ook niet worden voor mij, ook al belooft hij dat hij elke maand hiernaartoe komt (hij is 18 en heeft zijn rijbewijs). Thanks guys!

En ik zou niks meer met hem beginnen, eigenlijk.

+1