vakantieliefde, en nu?

Zoals de titel al zegt… ik heb een leuke jongen ontmoet op vakantie.
We spreken nu vaak af op msn en smsen erg veel. We hebben nu ook alt tegen elkaar gezegd dat we elkaar echt leuk vonden. Alleen dat we zo ver van elkaar vandaan wonen is een probleem. Elke dag spreken we af op msn. Maar ik voreg dus of hij wilde afpsreken in het echt een keer. Hij wilde het, alleen hij moest het nog vragen aan zijn ouders. Nu heb ik dat 5 dagen geleden gevraagd… maar hij begint er nu nooit meer over. Nu gisteren vroeg ik het weer of hij het al gevraagd had… maar hij zegt van nog niet. Wilt hij wel echt afspreken? Ik vroeg ook wil je nog wel? Zegt hij van jaa natuurlijk, maar miss durft hij het niet eerlijk te zeggen. Ik durf het ook eint nog een keer te vragen dat komt dan ook zo opdringerig over en dat wil ik niet. Ook weet ik niet wat hij nu wilt… wilt hij nu echt een relatie of gewoon even leuke tijd gehad and that’s it. Misschien ben ik nu gewoon een beetje wanhopig, maar ik vind hem gewoon zo leuk…
Wat zouden jullie nu doen?? Ik wil hem ook gewoon zo graag zien, ik mis hem echt! oh… ben echt wanhopig
xxxx

Ik zou zeggen, doe rustig aan! Hij vind je vast ook wel een heel leuk meisje, maar heeft gewoon eventjes de tijd nodig. Als jij je niet zo opdringt en telkens begint over dat afspreken, komt hij als het goed is er vanzelf wel mee!

Vakantieliefde.

Jaa idd. Alleen ik ben gewoon echt verliefd… ik vind het zo moeilijk om het los te laten. Ik ben gwn bang dat hij daar dus niet meer over begint, dat afspreken. Ik weet wel zeker dat hij me echt leuk vind… maar ik vind dit zo vreemd, pff jongens… haha

Ze zou echt niet de eerste zijn die een relatie krijgt met haar vakantieliefde… Maar eh, klinkt eigenlijk alsof hij niet heel graag hoeft af te spreken, anders had die het wel al gevraagd aan zijn ouders denk ik?

Misschien durft hij het niet vragen aan sijn ouders… Ik ben namelijk ook zo een schijterd die er weken over doet om in te oefenen hoe ik aan mijn ouders het het beste kan vertellen xD misschien kan het helpen om het concreet te maken. Kies zelf een datum en wat je wilt doen en stel het aan hem voor. Met een beetje geluk gaat hij akkoord. Zo niet, vraag hem dan of hij een beter voorstel heeft. Ik denk dat dit wel moet helpen.
En anders - in het uiterste noodgeval - hem een tijdje negeren (dus geen gesprek beginnen op msn) en dan zal hij zich gaan afvragen wat er scheelt. Dan kan je zeggen dat je het niet aankan om hem alleen maar virtueel te spreken en hem moet vergeten zo lang jullie niet afspreken… (lekker dramatisch xD)
Succes!

Ik denk dat hij 't niet durft te vragen.
Maar don’t get your hopes up…Vakantieliefdes blijven vaak niet duren. Je leert elkaar kennen in een mooie omgeving en je hebt allebei geen zorgen. Maar in de dagelijkse sleur hebben zo’n relaties weinig kans. Dat merk je nu al aangezien hij jou niet kan bezoeken. Denk eerst eens na voor je je in een langeafstandsrelatie stort. Zo te zien heeft hij nu al problemen met initiatief nemen en plannen.

Ja, maar alsnog zou ik de verwachtingen niet te hoog maken als ik haar was.

Dat heb ik dus ook!
Ik heb in Renesse n hele leuke jongen ontmoet. Heb der ook meegezoend en hij heeft bij me geslapen. (heb er verder niks meegedaan hoor).
Nu thuis spreek ik hem erg vaak, + webcam. We wilden allebei wel keer afspreken, en hadden dus afgesproken dat hij naar mij zou komen. Hij had het al aan zijn ouders gevraagd enzo, en dat mocht. Maar nu komt die wss niet meer. Ik denk dat hij geen zin meer heeft ofzo. Ik vroeg eerst ook van kom je dan nog een keer ? en toen stuurde die van ja dat wil ik wel doen, maar als ik het iets minder druk heb. maar dat wil ik wel zeker hoor!
Nu als ik hem sms, dan krijg ik zon korte reactie ofzo… Nu weet ik echt niet meer wat die wil… 2 weken geleden dat ik ermee zoende …

OH hij woont op anderhalf uur met de bus, en 45 minuten met auto … valt te doen