vakantieliefde/dilemma

hi! Ik ben vorige week op vakantie geweest in tunesie en moet even mijn verhaal kwijt.

Ik ben 18, en hier in nederland heb ik eigenlijk nooit geluk gehad met jongens… 1x gezoend, that’s it… Ik begon de hoop ook een beetje te verliezen of iemand mij wel leuk zou vinden, totdat ik in tunesie kwam. Na een paar dagen al wisten bijna alle jongens van het restaurant, de bars en het animatieteam wie ik was en waar ik vandaan kwam. Op de helft van de week ging ik mee naar een club, waar ik met een jongen heb gedanst en gezoend, terwijl ik hem niet eens geweldig leuk vond… maar goed, ik was zo verrast dat iemand uberhaupt met me wilde dansen dat ik het eigenlijk wel gewoon toeliet. De volgende dag had ik wel een beetje spijt, want er was een jongen van een animatieteam die elke dag een paar keer een praatje kwam maken en me complimentjes gaf die ik eigenlijk leuker vond, maar ik had nooit gedacht dat hij het zou menen, ik dacht dat dat gewoon was om de touristen te charmeren. Die avond echter heeft hij me gezoend en meegenomen naar zijn kamer, waar ik (wel goed over na gedacht overigens) ontmaagd ben. Hier heb ik ook geen spijt van, alleen wel wat er die avond erna gebeurde… Nadat hij me die dag wel normaal tegen me deed was er niets wat aanleiding gaf dat hij me leuk vond ofzo, en daar werd ik heel erg onzeker over. Aan het eind van de dag kwam een andere jongen van het hotel een praatje met me maken, en hij zei dat hij me de hele week al had zien lopen en met me wilde praten omdat hij me leuk vond. 's avonds kwam ik hem weer tegen en toen zijn we samen over het strand gelopen, en hebben veel gezoend… de volgende dag vloog ik weer terug, en was onwijs zenuwachtig omdat ik bang was dat ze elkaar tegen zouden komen en of ze zouden hebben geweten wat ik heb gedaan. Ik heb me nog nooit zo schuldig gevoeld! Ik heb van (de laatste 2 jongens) allebei afscheid genomen, en op de weg terug naar huis zag ik pas in hoe ik het echt voor mezelf had verpest: ik dacht alleen nog maar aan jongen nummer 2, die me had ontmaagd, en hoe graag ik had gewild dat ik de laatste avond gewoon naar hem toe was gegaan… Ik heb echt enorme spijt, en denk er continue aan terwijl ik het gewoon zou moeten vergeten, want zoals de meesten van jullie zullen denken: het was maar een vakantieliefde! ze zullen vast elke week een ander hebben en jou toch vergeten!

Op facebook chat ik wel eens met de jongen van de laatste avond, en hij zegt dat hij me echt heel erg leuk vindt en het liefst naar nederland zou willen vliegen en een leven met mij zou willen beginnen. Met de jongen die ik dus wel leuk vind heb ik geen contact, en ik weet niet of ik hem moet vergeten of dat ik juist wel iets moet zeggen tegen hem…

Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt? Of gewoon een vakantieliefde gehad? kunnen jullie me alsjeblieft helpen? alle tips zijn welkom!!! ik voel me echt niet goed door de hele situatie…

Ah, je zei het zelf al, om toeristen te charmeren en het is écht niet meer dan dat. Hij is nu waarschijnlijk precies hetzelfde aan het proberen bij een ander meisje wat op vakantie is. Van zulke jongens lopen er jammer genoeg te veel van rond…

Ten eerste vind ik dat je nogal naïef bent, maar goed, gelukkig heb je geen spijt. Die jongens wonen in Tunesië en je ziet ze hoogstwaarschijnlijk toch nooit meer, en ik weet zeker dat het hun ook geen hol uitmaakt haha. Misschien heeft jongen 2 jou zelfs wel als tip gegeven aan de laatste jongen omdat je zo ‘makkelijk’ bent, aangezien dat gewoon is wat die jongens daar als dagbesteding doen…

Hee. Heftig verhaaltje zeg!
Maar ik snap je heel goed, ik heb ook iets in die richting mee gemaakt. Anders, maar komt opzich op het zelfde neer.

Je was 18 en wss voelde je je er gewoon klaar voor om ontmaagd te worden. En als er dan een leuke jongen jou ineens super veel aandacht geeft en je bent in zo’n mooi land met zo’n geweldige sfeer… Dan snap ik goed dat je jezelf op dat moment er van overtuigd dat het een goed moment is. En als die jongen jou na wat voor jou een hele speciale gebeurtenis is niet de aandacht geeft die je hierna zou willen en iemand anders doet dat wel, dan is dat logisch dat je je laat meeslepen.
Ik zou alleen als het je lukt het allemaal gewoon proberen achter je te laten. Je bent in ieder geval een hoop ervaringen rijker en een stuk wijzer geworden voor in de toekomst en ik denk dat je er nu voor kan zorgen dat je jezelf dit soort ‘pijn’ in de toekomst kan besparen. Ik zou ook niet meer veel chatten met die jongen, dan blijft het je alleen maar achtervolgen.
Succes ermee!